Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 27 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Ave, entäs minä Lambertologian perustajana kuulun liki samaan kastiin kuin Muhammed ja Joseph Smith, mutta nyttemmin ole hyljännyt uskonnon harhaisena käytöksenä. Olenko katolisen tavan mukaan nyt vain erossa kirkosta vai olenko ehta ateisti?

Aakku muutoin, myös lambertologistina on nostettu Taivaassa, Lambertologia Pyhäksi Marttyyriksi, sillä hän on ensimmäinen Taivaaseen asunut lambertologisti. Jeesus on henkilökohtaisesti kätellyt Aakun ja Aakku on jo saanut käyttöönsä 82 neitsyttä (huom lambertologia tarjoaa uskoville 10 bonus neitsyttä, suhteessa islamiin). 8)
"Aye, caramba!"

AveLazio

Lumooja, kuulut tyhjään luokkaan. Toi "jumaliin" uskominen on ujostelua.
Eugen, TOSI hauska viesti. Yeah! Vakavasti puhuen tässä ei toki ole kyse uskonnoista eikä kirkoista. Vaan uskomisesta Jumalaan. Et silleen.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 21.07.10 - klo:16:14
Viestinnän tutkijana kiinnostais minnuu näkemyksenne siitä, miksi on paljon vaikeampi sanoo "mä uskon Jeesukseen, Jumalan poikaan" kuin sanoo "en usko...." tai "mulle tää on semmone henkilökohtane tuntemus - että niinku jotain semmosta on olemassa mitä me ei ymmärretä ja... blah-blah".
Onks tää kehtaamiskysymys? Onks.
Kuka teistä uskaltaa kirjoittaa tänne uskovansa Jeesukseen ja Jumalaan? Hmmmm. Anyone?

Minä. Pahan sedän oikeudella kehtaan tunnustaa uskovani sekä Jeesukseen että Jumalaan. Ymmärrän että kaikki ei voi, kuten yksi islamilainen naapuri sanoi ettei ymmärrä kolminaisuutta. Jos ymmärryksessä on vika niin sit ei vaan voi. En mää ala murjottamaan jos joku nei usko.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

JukriS

Epäilen että ymmärrämme 21.12.2012 sen että olemme yksi joka kokee kaiken meidän kauttamme.

Jos näin, niin silloin olemme olleet kokemassa myös kaiken sen minkä Jeesus koki.

Näin Jeesus herää henkiin meissä kaikissa.

Myös kaikki muutkin eri uskontojen profeetat, you know.

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Canardian

Mä taidan olla Gnostikko, koska ne uskoo mm. siihen että ihminen on osittain luotu oikean jumalan johdosta (m-teorian 11. ulottuvaisuus) ja osittain väärän jumalan (EN.KI=YWHW=Kristinuskon Jumala).

Oikea jumala on kaikkien universumien takana, eikä se luonut mitään siinä mielessä kuin raamattu kertoo että jumala loi taivaan ja maan, vaan hänestä tuli kaikki aine mitä kaikissa universumeissa on, näkyvä ja näkymätön.

En mä halua olla tyhjä luokka, niinkuin Ave sanoi, vaan haluan kuulua johonkin yleisesti tunnettuun ja hyväksyttyyn kategoriaan niinkuin muutkin!

Onkohan Suomessa vielä gnostilaisia kirkkoja, olisi mielenkiintoista käydä katsomassa mitä ne käytännössä tekee.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.07.10 - klo:16:36
Edellä Rape, Lumooja ja Se osoittivat kuuluvansa ulosteiden luokkaan .
sanansaattaja Ave on tuonut viestin.    ammutaanko sanansaattaja vai rukoillaanko hänelle anteeksiantoa.?

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 22.07.10 - klo:13:26
Lainaus käyttäjältä: Rape - 22.07.10 - klo:13:10
.
uskomaton juttu on että Outomaalaisista 90% neroja ja erittäin luovia.
No nyt jos Jeesus tulisi tälle foorumille ihan omalla nimellään ja palauttaisi kaikille normaali järjen niin pannattaisiinko Jeesus vai sanoisko mode että tänne mahtuu.

Jeesus kävi jo. Se laitettiin kirjoittamaan yhteen ketjuun aivan kuten Mailis. Tämä ei kuitenkaan sopinut Jeesukselle ja niinpä Gustav keräsi kimpsunsa ja kampsunsa.

Puhutaanko nyt Kustusta ja uudesta btulemisesta? Jeesus tuleee... koppi.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 22.07.10 - klo:05:31
Mihinkään yliluonnolliseen me ihmiset emme voi saada mitään kontaktia.
Muuta kuin siinä mielikuvituksessamme, jossa ne kaikki jumalatkin asuu.

Onko siis näkymättömään voimaan uskominen harhan tuotosta?
Onko mielikuvituksemme meidät utopioihin syöksevä huijari vai mahdollisuutemme näyttävä opastaja?

Kuka meistä pystyy määrittelemään maailmankaikkeuden energian olomuodot tai todistamaan niiden olemassaolon tai olemattomuuden toistaiseksi uskottavasti muuta kuin henkilökohtaisella tunteen tasolla?  Suurin osa todellisuuttamme on joka tapauksessa mielikuvituksemme tuotosta. Luomme itse todellisuutemme ja sen kokemukset ja kärsimme omien uskomustemme seuraukset tai korjaamme palkinnot ajatustemme seurauksena tekemiemme tekojen mukaisesti...vetovoiman lailla ei ole tekemistä uskontojen jumalien kanssa.

Minusta henkilökohtaiset kokemukset aineettoman maailman kanssa eivät ole yliluonnollisia. Olisi kovin kapeaa määritellä luonnolliseksi vain tämä näkyvä todellisuus. Minun mielikuvituksessani asuu Korkeampi Voima ja se tuntuu sydämeni alla hyvältä. Se riittää minulle syyksi olla karkoittamatta sitä tiehensä  :).

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

THL tiedottaa

Ztara!

Toki omat tunteet saa sekoittaa tieteellisten tutkimusten kanssa ja keittää siitä sit soppaa.
Se ei kuitenkaan muuta miksikään näitä tieteellisillä tutkimuksilla saavutettuja tuloksia.

Toistapäin on sitten jo toinen asia: tunteet saattavat kuumeta tieteen saavutusten vuoksi.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Sanonpa suoraan, että odotin outomaalaisilta enemmän rohkeutta olla oma itsensä. Kaikki kirjoittelevat ujo-näkemyksiä. Jätetään tää nyt. Ette te outsikatkaan, joita pidän vähän fiksumpia kuin normaali-ihmiset, uskalla sanoa kantaanne. En osaa sanoa, kumpi on vahvempi Luuserin Merkki: se ettei sano mitään vai se että yrittää pyristellä kuiville vaikkakin turhaan. No on jälkimmäiset kyl enemmän maailmasta jyvällä. Niinpä annan asiaa kommentoinelle ujostelijoille yhden (1) nerouspisteen (Luumooja ym.).
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä