Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 20 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai

Jos uskoo Jumalaan, niin minusta kaiken logiikan mukaan voi olla Vain yksi ja sama Jumala kaikille, miten se muuten olisi voinut olla?

Sama luoja on luonut tai edesauttanut universumin synnyn. Joillekin se on Voima, toisille Henkiolento, toiset jakavat Hänet kolmella, ennenvanhaan häntä on etsitty kivissä ja kuusissa, nykyään Afrikassa edelleen on niin. Henkimaailma-usko on vahva muiden uskontojen rinnalla.

Eiköhän se oli niin, että on vain Yksi meille ei ihan selvä Voima. Olen varma, että maallisen vaelluksemme jälkeen on jotain muutakin.. mutta miltä se tarkkaan näyttää, en tiedä.

Ehkä meille annetulla järjellä sitä ei voi ymmärtää ja siitä johtuu uskontojen yritykset selittää sitä ihmisille tutuilla käsityksillä.. paratiisista, missä ei ole puutetta, ei hätää eikä pulaa. Vain Rauha.

Tiistai

Minäpä juuri kirjotin, ehdit vain ensin.

.. mitenkä on oman uskon laita?

AveLazio

Paha setä saa vielä nipun nerouspisteitä suorasta vastauksestaan. Sieg PS!
Rape, edellä viitasit kommenttiini, jossa kirjasin sinut ujostelijoihin (minnes nyt muualle). Siinä viestissäni oli toki paha kirjoitusvirhe. Onks se sust hauskaa?
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Tiistai kirjattu suureen ujostelijoiden massaan. Eiköhän tää riitä. Uskovaiset (teistit ja ateistit) ovat täällä oudon harvinaisia. Yllättävää. Agnostikkojakaan ei juuri tunnu olevan. Vain peräkammarin ujostelijoita. Nyt Outomaa kerrankin yllätti minut.

Itse kuulun Pahan Sedän kanssa lajiin tunnustuksellinen (kristitty). Uskon Jumalaan.

Tiistai

Ehkä minä ajattelen vain vähän isommissa ympyröissä, joissa AveLazio vähän eksyi..
Kirjoitin, mihin uskon.

Canardian

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 23.07.10 - klo:18:43Itse kuulun Pahan Sedän kanssa lajiin tunnustuksellinen (kristitty). Uskon Jumalaan.
Mullapas gnostikkona onkin 2 jumalaa, joten mun usko on parempi! Sun jumalaa kutsutaan meilläpäin vääräksi jumalaksi, joten ei teilläkän kovin hyvin mene. Uskon oikeaan ja väärään jumalaan.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Eugen

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 23.07.10 - klo:18:43

Itse kuulun Pahan Sedän kanssa lajiin tunnustuksellinen (kristitty). Uskon Jumalaan.

Ohoh, sähän rohkee oot... muttet kumminkaan menny ihan eturiviin, sysit Sedän vähän eteen. Se onkin hyvä tapa.

"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 23.07.10 - klo:01:15

Kuka meistä pystyy määrittelemään maailmankaikkeuden energian olomuodot tai todistamaan niiden olemassaolon tai olemattomuutta

jos tohon hommaan pitäisi palkata joku, niin se olisi Ässän homma. Myös Ave olisi pätevä muttei sopiva. Tosin, Ässä ei kerro mitä se tietää ja Ave taas kertoo vaikkei se tiedä.

Canardian

Mä taas kerron mitä mä uskon, vaikka se saattaa olla tietoakin. Se on niin helppoa kun ei uskovaisena tarvi todistaa mitään kun voi vaan sanoo että uskoo siihen. Uskon siihen että on olemassa vain yksi energia, joka voi esiintyä missä tahansa muodossa. Ja että energia on kaikin pienin yksikkö mitä voi olla olemassa. Energia voi esiintyä gravitaationa, massana, materiana, valona, ajatuksena, uskona, sähköna, ja missä tahansa muussa muodossa.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 23.07.10 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 23.07.10 - klo:18:43

Ohoh, sähän rohkee oot... muttet kumminkaan menny ihan eturiviin, sysit Sedän vähän eteen. Se onkin hyvä tapa.

Kyllä kuules, ujo Eugen, minä olen ihan mieluusti foorumin Virallinen Kristitty, Ristiretkeläinen. Miekassani pakanan verta. Riittääkö, ujo Eugen?

Muut edelliset viestit ovat samaa punastelua ja seliseliä, joita tässä on nähty jo haukotukseen asti... Yhä suuremmin arvostan niitä harvoja, jotka ovat ilmaisseet kantansa. Ootin outomaalaisilta paljon enemmän. Jostain syystä. Huomaan, että asia kiinnostaa kovasti joitakin foorumin kunnioittamista jäsenistä (Lumoojaa esim.). Mutta niin vaikeaa on "lähteä pelaamaan johonkin joukkueeseen", helpompi "ostaa bisse ja mennä katsomoon".

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä