Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

unen määrä

Aloittaja ville, 17.06.10 - klo:01:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Niin.
Lue Tieteen Kuvalehteä.
Tarkista tiedot muualta.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut



Unen määrä on varmaankin jossakin suhteessa ihmisen aivojen kehitykseen, josta johtuen unen tarve vähenee ihmisen ikääntymisen myötä.

Jostain ihmisten tutkimuksista olen ymmärtävinäni että unen aikana ihmisen mieli käy läpi päivittäistä kokemustaan symmetrioidakseen sen edeltävään kokemukseensa, ja on esitetty  myös että unen aikana ihmisen sielu on yhteydessä korkeampaan todellisuuteen.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 20.06.10 - klo:13:41


Unen määrä on varmaankin jossakin suhteessa ihmisen aivojen kehitykseen, josta johtuen unen tarve vähenee ihmisen ikääntymisen myötä.

... on esitetty  myös että unen aikana ihmisen sielu on yhteydessä korkeampaan todellisuuteen.

Kaikenlaista jorinaa on, joo.

Miten niin muka sielu ei olisi aina hereillä ja yhteydessä joka paikkaan koko ajan?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 20.06.10 - klo:13:45


Miten niin muka sielu ei olisi aina hereillä ja yhteydessä joka paikkaan koko ajan?


Asia selviää empiirin tutkimuksen avulla kuten, oletko sinä ?

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 20.06.10 - klo:14:31
Siis mitä olen tai en ole?

Kysyit minulta että miten niin sielusi ei olisi koko ajan valveilla ja yhteydessä joka paikkaan koko ajan.

No kerro meille, oletko.

rapevainaa

.
Unen aikana sielu on yhteydessä korkeampaan todellisuuteen. . . 
no just. Eiku aamulla lääkäriin. Ja semmosella mekkalalla että pääsee jonon ohi.. . . Aaaa-puuu-va!

allekirjoittanut



Joo joo, on tiedossa ettet pidä totena muita tietoja kun omiasi. Se antoi ymmärtää että sielunsa on koko ajan hereillä ja yhteydessä joka paikkaan. Voisiko olla niin että sen kirjan josta se sano lukeneensa ratkaisun kaikkiin mysteereihin, lukikin sen sielu sillon kun se veti sikeitään.

THL tiedottaa

.
On tuo todettu jo aiemminkin, useasti, että et, outopoika, ymmärrä lukemaasi tekstiä.

Voi sieluparat!


Haepa nyt harjoituksen vuoksi esille se tekstini, jossa totean, että minulla on sielu.

Nondii, mikä on kun ei löydy, ei löydy, ei löydy...



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 20.06.10 - klo:19:05
.
On tuo todettu jo aiemminkin, useasti, että et, outopoika, ymmärrä lukemaasi tekstiä.

Voi sieluparat!



Ai sinä puhuit minun sielustani.  Voin kertoa etten tiedä että sieluni olisi koko ajan hereillä ja joka paikassa koko ajan. Mistä sinä olet niin lukenut tai kuullut.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä