Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kenen intressissä on maailmaloppu?

Aloittaja rapevainaa, 23.07.10 - klo:19:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 22 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Tuo on järjen puhetta mitä ässä sanoo, odotellaan maailman loppua ihan rauhallisesti.
Ave myös toteaa älykkäästi: maailmanlopusta ei ole mitään todisteita.

HUH! jo helpotti

AveLazio

Tuolla tähtitaivaalla muuten näkyy maailmanloppuja: kuolevia tähtiä nielemässä planeettojaan. Katsokaa kiikarillanne vaikka surullinen tapaus Betelgeuse.  :'(
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.10 - klo:18:25
Tuolla tähtitaivaalla muuten näkyy maailmanloppuja: kuolevia tähtiä nielemässä planeettojaan. Katsokaa kiikarillanne vaikka surullinen tapaus Betelgeuse.  :'(

Mä oon tosta muutaman kerran mennyt meen katolle., ottanut Zenith Tempest- Merkkisen Kiikarini mukaan ja alkanut tutkimaan ja selvittämään Outoja ilmiöitä.

Siellä on mukava kököttää ja Tsiikailla ylt´ýmpäriinsä. Tänään tuli vielä naapurien savuja silmiin. Mitä lie olleet Saunanlämmitys ja Grillaussauhuja. Sen takia ei oikein päässyt yhteyteen kauimpien planeettojen ja niiden asukkaiden kanssa.

Päinvastoin luulen, että jotkut luulevat että kyttään naapureita., elikkä olen joku kyttääjä. Surullisia tapauksia tietenkin olen nähnyt, mutta en tuota surullista Betelgeusea.

Surullisin näkemäni oli mielestäni, kun Orava kuskasi poikasiaan tuolta pesästä., enkä ehtinyt kuvaamaan tapahtunutta, kun yksi napero putosi maahan. Onneksi ei loukkaantunut, vaan emo nouti sen sieltä kiireen vilkkaa.

Katolla on muutenkin kuumaa., tiedä sitten pitäisikö sinne sitten rakentaa pienimuotoinen Observatorio, jossa olisi myös ilmastointipaketti asennettuna.

Tämä raportti ei tietenkään Rapea tyydytä., mutta tehkää itse parempia.

AveLazio

Outopoika, jos katselet taivaan syvyyksiin Zenithilläsi, myönnän sinulle täten Outomaan palkinnon "Astronomia asuu meillä". Mie teen samaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.10 - klo:18:47
Outopoika, jos katselet taivaan syvyyksiin Zenithilläsi, myönnän sinulle täten Outomaan palkinnon "Astronomia asuu meillä". Mie teen samaa.

Hianoo., vaikka oonkin Postman., joku sanoo mua Bestman:iksi., ikinä en oo ollut kenenkään Bestman. Ja tiedettä teen kyllä, mutta en oo mikään totinen torvensoittajatyyppi.

Avec., niinkuin tiedät kun vaimosi kanssa liikut, vai liikutko, niin tieteentekijöitäkin on joka lähtöön. Minäpäs teen ns. Pehmeää Tiedettä., ei siis aina ole kovat paukut piipussa.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.10 - klo:18:25

vai että taivaan tähtiä pitäisi käydä suremaan.
Jos asuisimme Norjassa, voisimme surra kun vesi putoaa putouksesta. Suomessa ainoa surun aihe on 50 km pitkä venäläisten rekkajono.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: postman - 25.07.10 - klo:18:56
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.07.10 - klo:18:47

Hianoo., vaikka oonkin Postman., joku sanoo mua Bestman:iksi., ikinä en oo ollut kenenkään Bestman. Ja tiedettä teen kyllä, mutta en oo mikään totinen torvensoittajatyyppi.

Avec., niinkuin tiedät kun vaimosi kanssa liikut, vai liikutko, niin tieteentekijöitäkin on joka lähtöön. Minäpäs teen ns. Pehmeää Tiedettä., ei siis aina ole kovat paukut piipussa.

Totinen ei tieteilijän pidä ollakaan. Ja luulenpa, et Bestman kuvaa sua aika hyvin, fratello mio. Ja naiseni kans liikkuessa oon kyl tutustunu jo vissiin kaikenlaisiin Star Wars -ötököihinkin...

Eugen

Vastatakseni threadin otsikon kysymykseen... Maailmanloppu ja kuolema ylipäätään on kaikkien uskontojen avain. "Kuolema tulee, kuinka tästä selvitään? - Meillä on avaimet iänkaikkiseen..."
"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
joo, lisäksi puuhaan motivoi helppo elämä.
Ässällä on luontaisia lahjoja tähän elämän tyyliin. On salaisia tietokanavia ja salaista tietoa. Jos joku heittäsi 5 leivällä ja kahdella kalalla, voisin jatkaa siitä, mìhin viimeksi jäätiin. Niin ja näitä ei ole luettavissa mistään vaan ne on luettavissa erilaisista energiavirroista. Tekis viinipullon ja kilon voita kylän kurjille annettavaksi. Maistan itse että tavara on kunnollista.

Sini

Lainaus käyttäjältä: Sini4 - 25.07.10 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 24.07.10 - klo:20:26
Lainaus käyttäjältä: Sini4 - 24.07.10 - klo:20:20No. On sitten asia erikseen, jos joku ei halua olla kuolematon. Olisi tosi ikävää, jos jäisin tänne ypöyksin.  :-\

http://www.youtube.com/watch?v=I_Qe6yDz1HI

M A H T A V A !

A V E L A Z I O

Käännätkö meille suomeksi 'Who Wants to Live Forevert (Highlander Video)
Tai voihan sanat kirjoittaa englanniksikin.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä