Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kenen intressissä on maailmaloppu?

Aloittaja rapevainaa, 23.07.10 - klo:19:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 24 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

OK Sini4. You have me coming. Sometime tomorrow. Käännetään sit sanoja. Si!
At a narrow passage there's no brother, no friend

JukriS

Ei se ole mikään maailmanloppu tuo 21.12.2012

Korkeintaan uuden ajan alku.

ja mitenkäpä se ikuinen voisi loppua, kun ei ole koskaan edes syntynyt.

Tietysti tämä maailmankaikkeus ajautuu lopulta alku / lopputilanteeseen, josta me hän voimme taas luoda uuden maailmankaikkeuden.

Loogisesti niin, koska mitään ei voi syntyä tyhjästä ja siksi kaikki mikä on olemassa nyt, on ollut olemassa aina muodossa tai toisessa.

tarkennetaan vielä sen verran että tilakin on aina ollut olemassa, mutta aina samanlaisena tilana joka itsessään ei ole yhtään mitään ja ei näin ollen omaa mitään muotoa joka voisi muuttua.

http://bubblare.fi/movie/ensimmainen_tieteellinen_luomis_teoria_

ja näin todistamme tieteellisesti itse itsellemme olevamme yhtä ja samaa ikuista energiaa.

Niin, kyllä se on kehäpäätelmä, juu.

Mutta ei voi minkään, koska me hän olemme omaa häntäämme syövä "käärme".

Tuo häntä tosin uhrautui silloin luomisen yhteydessä ja alkoi työntymään pois päin pallon pintamaisesti siitä alueelta jonne loimme ne tiheät nopat eli "käärmeen pään" joka räjähtämisen jälkeen alkoi kohtaamaan "häntäänsä" joka oli ulkoisen paineen takia jo kääntynyt kohti luotuja noppia eli "käärmeen päätä".

;)
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

rapevainaa

.
Maailmanloppu on loppu eikä mikään uusi alku. Turha yritys lieventää kauheuden kauheutta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

JukriS, meet taas oman alueesi ulkopuolelle. Aikakäsityksiä on useita - toisiin liittyy maailman synty ja loppu. Toisiin ei kumpaakaan.

Canardian

AveLazio, minun pitää antaa sinulle moderaattorina varoitus muiden ihmisten epäpositiivisesta kehumisesta. Jos saan siteerata Ässää, niin ihmiset toimivat jokainen omalla omalaatuisella tavallaan.
Itse lisään vielä että: Totuus on jokaisessa itsessään, ja sen tietää ja tuntee kuin se iskee.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 29.07.10 - klo:23:49

Itse lisään vielä että: Totuus on jokaisessa itsessään, ja sen tietää ja tuntee kuin se iskee.

Kerran pelasin biljardia netissä britin kanssa. Hää kysy, että kestänkö raakoja totuuksia.
- joo
- no tässä tulee. olet idiootti.

Toinen hauska tapaus oli kun yksi britti kysyi, olenko hyvä pelaaja. Hänellä ei ole aikaa tavallisille pelaajille koska hän on erittäin hyvä.
En oikeastaan vastannut mitään ja alettiin pelata. Kaveri pauktteli palloja pussiin heti alussa ja häviö näytti selvältä.
Pyysin poikani hoitamaan homman ja hän latoi kerralla pallot pussiin.
Toinenmatsi ja sama juttu.

Sieltä tuli  epäpositiivinen kehuminen: sinä kusit päälleni!

.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 29.07.10 - klo:23:49
AveLazio, minun pitää antaa sinulle moderaattorina varoitus muiden ihmisten epäpositiivisesta kehumisesta. Jos saan siteerata Ässää, niin ihmiset toimivat jokainen omalla omalaatuisella tavallaan.

Hehe, Lumooja! Olet tosiaan foorumimme väriläiskä nykyään. :D

Sini

Laitoin tämän runon ensisijaisesti Runolaatikkoon, mutta tämä on myös kannanotto maailmanloppuun, joten laitoin sen tännekin.         

Inner voice

Onko elämä pelottava uni?
Yö lieneekö jo edessä?

Herra, armahda

Onko vaivan aika käsissä?
- ennen ennustettu?

Herra, armahda!

Vääryys kasvaa; valhe vallan saanut on.
Maailmaa hallitsee ihmisoppi erheineen.

Herra, armahda!

Olen niin vähäpätöinen; pelkkä muurahainen.
Väsyin. En jaksanut kortta kekoon kantaa.

Herra, armahda!

Niin... koetuksen ahjossa - kysyn tätä itseltäni:
"Luova sana kastelee peltoa?

Herra, armahda!

rapevainaa

¨.
Näyttää aika tutulta lorulta.

Jumala auttaa vain niitä jotka auttavat itseään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä