Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oppimisen ylistys!

Aloittaja THL tiedottaa, 09.08.10 - klo:10:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Totta kai luonnon monimuotoisuus on ehdoton edellytys sille - että lajit säilyvät, tai jopa uusia syntyy tilalle. En usko että tämän luonnonmukaisen diversiteetin kautta voi ihmislajille tapahtua koskaan sellaista mutaatiota, ei edes minkääntasoista metamorfoosia, että jonkunlainen orgaaninen homogeenisyys toteutuisi täydellisesti.

- Tietysti jos oma lajimme joskus kuolee sukupuuttoon, jonka myötä maapallolle syntyy täysin uusi älyllinen organismi, joka noudattaa geenistöltään yhdenmukaista rakennetta, jossa ajatukset sekä toimintatavat noudattaisivat tiettyä massa-ajattelun kaavaa.

- Mutta tämähän on vain pelkkä spekulaatioita - mitä ei voi vielä todentaa, vaikka tätäkin aihetta olen jo omissa empiirisissä tutkimuksissani aika pitkällekin sivunnut?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Lainaus käyttäjältä: S - 10.08.10 - klo:13:55

- Tietysti jos oma lajimme joskus kuolee sukupuuttoon, jonka myötä maapallolle syntyy täysin uusi älyllinen organismi, joka noudattaa geenistöltään yhdenmukaista rakennetta, jossa ajatukset sekä toimintatavat noudattaisivat tiettyä massa-ajattelun kaavaa.

- Mutta tämähän on vain pelkkä spekulaatioita - mitä ei voi vielä todentaa, vaikka tätäkin aihetta olen jo omissa empiirisissä tutkimuksissani aika pitkällekin sivunnut?!

Näin maallikkona olisi mielenkiintoista tietää, kun olet niin pitkälle päässyt empiirisissä tutkimuksissa, niin valaise nyt ihan jotain yksityiskohtia, millä tavalla ja miten olet tutkimuksissasi edennyt., ja onko sinulla ollut verrokkiryhmiä, vai oletko tehnyt vain erilaisia hypoteeseja, taikka paperille piirrellyt sukupuiden tapaisia kasvu- ja lisääntymisryppäitä?

Kerro nyt hyvä palstaveli, aihe on mielenkiintoinen. Taikka konkretisoi joillain kaavoilla., miten olet edennyt?

Ja mistä päättelet, että olet jo edennyt pitkälle ja kuinka paljon matkaa olisi lopputulokseen, elikkä tutkimuksen loppuhuipennukseen., jolloin kaikki voisivat todeta yhdessä suin sen aukottomuuden. ?

allekirjoittanut

Mikä olisi se asia jonka sinä tahtoisit vielä oppia.  Minkä tavan tai taidon oppimista pitäisit mielestäsi ylistettävänä tavotteenasi ja henkilökotaisena saavutuksenasi ?

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Ou vau! Tosi hienoja oma-analyyseja edellä. Hyvä S. Tosi hyvä Outopoika. Erinomainen Se. Olette kyllä hyviä pohtimaan omia tuntojanne. Saatte kaikki henkisyyspisteitä +5. Mieluusti kirjoittaisin noin syvälle itseen meneviä tekstejä, mutta en pääse sinne asti niin hyvin kuin te taiturit.
At a narrow passage there's no brother, no friend

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: se - 10.08.10 - klo:16:43
Taidon sietää tyhmyyttä.

"Oppi ja ikä kaikki", on varmaankin jonkun viisaan mietelause.

S

Niinkuin olen jo aiemminkin sanonut, etää omia empiirisiä havaintojani, sekä henkilökohtaisia tutkimustuloksiani en mielelläni levittele täällä netissä, koska ne ovat yksityisluonteista materiaalia. Tutkimukseni ovat lisäksi vielä joiltain osin kesken, joten senkään takia ei tarkempi kommentointi asian tiimoilta ole vielä ajankohtaista.

- Joten yksityiskohtien konkreettinen valaiseminen jää tältä osin valitettavasti suorittamatta. Totta kai myös olen päätellyt tutkimusteni edistymisen omakohtaisten hypoteettistenkin havaintojeni kautta. Lopputulokset saavat kuitenkin vielä odottaa vuoroaan - koska minulla on työn alla lukuisia muitakin tutkimuskohteita, sekä vireillä olevia projekteja.

- Eli montaa rautaa on tulessa samaan aikaan. Aika näyttää, koska & miten nämä erilaiset prosessit etenevät, tai lopulta valmistuvat, vai valmistuvatko koskaan lopulliseen muotoonsa?!  
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 10.08.10 - klo:18:05
Totta kai myös olen päätellyt tutkimusteni edistymisen omakohtaisten hypoteettistenkin havaintojeni kautta. 

Joskus nuoruudessani päättelin ryijyjen loimilankoja. Myös mattojen.
Hypoteettisten havaintojen en antanu silloinkaan häiritä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Työteliäs & Ahkera olen minäkin kolmea & neljää erilaista Projektia vedän, vaikka olen eläkeläisten kirjoissa. Nämä Projektit & Prosessit, joita vetelen, eivät kylläkään ole Perustutkimusta minkään tieteen alueella, niinkuin esim Ässä näyttää raatavan & työstävän.

Ei toki, ovat ihan tavallista raadollista työtä & harrastusta, joista sitten saan ihan rehellisen Eurokorvauksen & kuitin & tiliselvityksen.

Siis mitään pimeää puuhaa & askaretta en suorita, kuten esim Rahanpesu & Viinanmyynti on. Mutta koska Ässäkään ei halunnut selvitellä tutkimusprojektiensa Vaiheita & Tulevaisuutta, Tarkemmin & Väljemmin , niin en sitä tee minäkään.

Jätän kaiken savuverhon taakse. & piiloon kiinnostipa jotakuta, tahi sitten., olenhan oman onneni Seppä & Herra & Hidalgo, niinkuin muutkin valveutuneet textinsepittelijät näillä main.

allekirjoittanut

Asiat eivät useinkaan ole kuten ne näyttävät olevan (viitaten luolavertaukseen).

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä