Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Puoluekentät suuren murroksen edessä?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.10.10 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 13 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Sinulla on ilmeisesti joku kulttuuriyhteisö jossa verkkosukat on joku koodi.
Kerro minulle, en kuulu porukkaan: minkä synonyymi?

Näissä viesteissä on aina kaksi puolta: lähettäjä ja vastaanottaja.  Ongelma syntyy kun lähettäjän ja vastaanottajan käsitykset  mättää. Minä katson tuota tunnettua Jutan kuvaa niin että Jutan mielestä on kiva olla kaunis nuori nainen.

Arvatkaapas minkä puolueen naisjaosto tässä kokoontuu:

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: postman - 28.02.11 - klo:08:44
Jutta haluaisi laajentaa äänestäjäkuntaansa myös perinteisten Miestenlehtien lukijoihin !!

Kas, siinä hieman esimakua vetovoimasta (tai työntövoimasta, kumpaa se taas oli?) verkkosukkineen.

Aaah, monet jo lipaisevat kieltään, mitähän sieltä tulee seuraavaksi?

Kiitos kuvasta? Olen aina ajatellut, että demarinaiset ovat pääsääntöisesti kauniita - varsinkin puheenjohtaja Jutta Urpilainen...
Nyt On käynyt niin, että hyvän kampauksen lisäksi päässä tuntuu olevan selkeitä ajatuksiakin? Eikä sekään ole paha asia...

Mikähän ministerin palli mahtaisi Juttaa  tyydyttää - jos pääministerin salkku lipahtaisi Eero Heinälomalle tai mahdollisesti Erkki Tuomiojalle?

Itse kallistun siihen että 'kulttuuriministeri olisi' Jutalle ihan sopiva...

Jospa persut pääsisivät hallitukseen - olisi Timo Soini hyvä valtionvarain ministeriksi? Hän huolehtisi siitä, että törkyrikkaatkin alkaisivat maksamaan maksukykynsä mukaan veroja - oletan?

K.K.

JK. Nyt olen silkan mielikuvitukseni avulla jakanut ministerinsalkkuja ihan kylliksi.. Olkoon sitten viimeistä kertaa - homman hoitavat ajastaan hallitusneuvottelijat...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Voi tuota K.K.:ta, naisten syrjijä parhaimmasta päästä.
Urpilainen on itse sanonut että jos demareista tulee pääministeri se on puolueen puheenjohtaja, hän. Ei Heinäluoma joka siitä hommasta lipesi.
Ennen kuin Tuomioja hallitukseen pääsee siellä on jo Jungner, viestintäministerinä. Saa YLE vähän kyytiä.

Suuria mullistuksia tulevissa vaaleissa ja sen jälkeisessä hallituksessa tulee olemaan:
-kokoomus on Suomen suurin puolue
-demarit putoaa nykytilanteesta vielä lisää ja kesäkuussa pidetään puoluekokous joka yrittää vaihtaa puheenjohtajaa
-muodostetaan kolmen "suuren", ehkä jopa neljän suurimman, hallitus
-ruotsalaiset eivät ole hallituksessa
-perussuomalaisten eduskuntaryhmä hajoaa
-hallitus hajoaa
-uusi hallitus ottaa ohjelmaansa Natoon liittymisen (presidentti on vaihtunut!)

AveLazio

Patu terässä taas. Muista, että sinusta tulee manttelinperijäni, kun lähden Dixieen.

Demokratia on yliarvostettua. Miksi kaikkien ihmisten pitää päästä äänestämään eduskuntaan tv-kuuluttajia ja seiväshyppääjiä. 8)

Filosofi Platon tiesi paremmin. Minäkään en kannata idioottien valtaa eli demokratiaa. :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Patu - 28.02.11 - klo:09:49
Sinulla on ilmeisesti joku kulttuuriyhteisö jossa verkkosukat on joku koodi.
Kerro minulle, en kuulu porukkaan: minkä synonyymi?

Näissä viesteissä on aina kaksi puolta: lähettäjä ja vastaanottaja.  Ongelma syntyy kun lähettäjän ja vastaanottajan käsitykset  mättää.

Olet oikeassa, mutta silti ymmärsit väärin..

Jutalla on kaunis iltapuku päällä, mutta nuo sukat ovat kyllä paha tyylivirhe ja asento myös... jos aikoo olla vakavasti otettava Poliitikko!
En voi kuvitella yhtäkään johtavaa naispolitiikkoa sivityneissä länsimaissa, jotka poseeraisivat Iltalehdessä tuolla tavalla, verkkosukkia ei edes saa muualta kuin tietynlaisista erikoisliikkeistä.  En ole ikinä nähnyt esim. Saksassa tai USA tavallisissa liikkeissä. Eikä kukaan teini-iän ohittanut panisi niitä jalkaansa muuten kuin ehkä karnevaaleissa. Mutta maassa maan tavalla :)

Kun teillä on nyt se tasa-arvo niin ehdotan, että miespuoliset ehdokkaat hankkivat myös verkkopaidan, paksu macho kaulaketju kaulaan, tiukat farkut jalkoihin, geeliä tukkaan tai mitä siitä on jäljellä ja eikun ääniä haravoimaan :D  :-X

Muoks.
googlen kuvahakuun "Netzstrümpfe".. heh

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.02.11 - klo:20:39

Kun teillä on nyt se tasa-arvo niin ehdotan, että miespuoliset ehdokkaat hankkivat myös verkkopaidan, paksu macho kaulaketju kaulaan, tiukat farkut jalkoihin, geeliä tukkaan tai mitä siitä on jäljellä ja eikun ääniä haravoimaan :D  :-X

Mulla on noi kaikki. Farkutkin on porkkananväriset ja lapikkaat pitkäkärkiset.

Tiistai

Et ole raaskinyt heittää pois tai antaa vaatekeräykseen :P

On mullakin 3 farkut kaapissa, valkoisia olen pitänyt viimeksi ei kovinkaan kauan sitten.. mutta mahdanko mahtua niihin enää  .. pikkudi-- siis dieetillä kyllä  8)

Ai niin, Jutan kengät ovat myös paha tyylivirhe verkkosukkien kanssa, olisi pitänyt ottaa mustat simppelit piikkikorot   :D :-X  

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.02.11 - klo:22:15

Et ole raaskinyt heittää pois tai antaa vaatekeräykseen :P

On mullakin 3 farkut kaapissa, valkoisia olen pitänyt viimeksi ei kovinkaan kauan sitten.. mutta mahdanko mahtua niihin enää  .. pikkudi-- siis dieetillä kyllä  8)

Ai niin, Jutan kengät ovat myös paha tyylivirhe verkkosukkien kanssa, olisi pitänyt ottaa mustat simppelit piikkikorot   :D :-X  

Miksi vaikerrat - tiistai? Minusta näyttää Jutta ihan hyvältä ja kuulostaakin mainiolta ja kirjoitukset ovat mainioita? Oletko lukenut? Jos et ole niin katso SDP:n linkistä - Googleta?
Vai oletko jähmettynyt urputtamislinjaan?

Mutta, mutta... Minähän olenkin mies...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Tiistai

Anteeksi, KK, en tiedä hänestä muuta kuin nimen .. totaalisesti pihalla Suomen nykypolitiikasta.  

Mutta en ymmärrä tätä kuvaa.. onko se tuore vai jo vanhempi?   Jos on nyt vaalien alla otetettu niin en äänestäisi häntä.. mutta minähän olen nainen :)  

Halosta kyllä äänestin presidentiksi solidarisuudesta.. mutta tällä väliä en ole varma enää oliko oikein. Osallistuuko hän ollenkaan päivän politiikkaan?Hän kävi täällä syksyllä ja sai sen aikaiseksi, että Kaikki pohjoismaalaiset .. miten sen sanoisi-- äh, olkoon.  Hän kolusi kaikki turistikohteet läpi (telkkarissa sitä oli joka päivä uutisissa), mutta ei löytänyt aikaa edes tunnin verran meille verrattain isolle suomalaiselle porukalle täällä edes kätellä, vaikka hotellinsa aulassa. Muuta ei olisi odotettukaan häneltä. Me emme valittaneet tai edes siitä puhuneet, ajattelimme vain osamme. Mutta Pohjoismaiden yhteinen konttori täällä oli valittanut Helsinkiin meidänkin nimissä. Tapana on, että tärkeät vieraat ilmoitetaan ja heille järjestetään vastaanotto kaikkien nimissä. Me suomalaiset kuulimme koko vierailusta telkkarista. VAIN minä tiesin sen sattumalta Syyrian suurlähetystön meilistä pari kuukautta aikaisemmin, kun kirjoitin sinne ihan muusta. Loppukaneetissa luki, että Halonen tulee vierailulle  ::)

Tiistai

Laitoin googleen, K.K., kiitos neuvosta. Tuli parempi olo.. en ole yksin tässä  8)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901028856550_uu.shtml
LainaaNäistä sukista nousi kohu
Perjantai 2.1.2009 klo 17.17

Jutta Urpilaisen verkkosukat herättivät närää puoluetoverissa.    

SDP:n puheenjohtaja Jutta Urpilaisen räväkkä pukeutuminen keskiviikon Iltalehdessä on aiheuttanut kovaa kritiikkiä.

Urpilainen poseerasi kuvissa muun muassa pinkissä, lyhyessä mekossa ja verkkosukissa. Ex-kansanedustaja ja tutkija Arja Alho (sd) arvosteli Ilta-Sanomissa Jutta Urpilaisen vapautunutta tyyliä ja olemusta.

- Politiikan toimintakenttä on jossain muualla kuin kristallilamppujen tai verkkosukkien maailmassa, Alho kritisoi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä