Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Puoluekentät suuren murroksen edessä?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 25.10.10 - klo:09:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: postman - 04.03.11 - klo:18:56
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.03.11 - klo:17:59
Jos köyhä ostaa 400 € kahviautomaatin niin on aika typerä. Mitä sinä sellaisella teet ?

Kukaan tapaamani köyhä ei ole ostamassa  400:n  Euron kahviautomaattia. Tein sellaisen huomion , että eivät rikkaammatkaan halua tämmöistä kusetusta.

Oletko itse haaveillut sellaisen hankkimisesta, ainakin itseltä saa jäädä. Sorrry vaan, jos en ymmärtönyt vertausta

Tällaisia on ainakin täällä Lappeenranassa myytävänä esimerkiksi Citymarketissa... Viimeeksi kun katsoin hintaa oli se yli 400 euroa?

Pyöreä mutikka joka on suurinta disaingia ilmeisesti...

Pointti On siinä, että jokainen joka ostaa tuotteen tai vastaavan, maksaa arvonlisäveroa yhtä paljo kukin?

Silloin On kysymyksessä tasavero - ainakin kansanomaisesti sanottuna... Tai maksaa enegialaskua (sähkölaskua), ym. vastaavaa...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.03.11 - klo:18:49

Tutki areenan A-studio ja muut lähetykset tällä viikolla niin saat huomata... Minusta vaikutti siltä, että ko. lehti oli pääkaupunkilehti, mutta en ole ihan varma asiasta... Tutki ja lue, niin olet viisaampi myöhemmin?

Todistustaakka on sinulla. Sinä esitit väitteen, puhuit jopa lehdistä.
Sinä valehtelit kaikille jotka lukivat viestisi, ei vain minulle. Se ei riitä että minä tutkin juttujesi todenperäisyyden.

Antaas tulla, toistaiseksi pidän sinua valehtelijana. Mikä lehti ja koska?

Patu

Jos hullu ostaa 400 € kahvinkeittimen ja viisas 30 € keittimen, niissä on aika eri arvonlisäverot.
K.K.:n mielestä tasan samat.

Jo K.K. ostaa litran bensaa siiä on mukana  polttoainevero. Olipa bensan hinta noussut vaikka kuinka se polttoainevero on sama, muuttumaton.
Laskussa oleva arvonlisävero muuttuu hinnan mukana.

Kun K.K. ostaa lääkkeitä niissä on eri arvonlisävero kuin vaikkapa housuissa. Arvonlisävero ei ole eri hyödykkeille ja palveluille tasan sama.

Mutta jotenkin se kokoomus pettää ja demarit pelastaa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.03.11 - klo:19:03

Tällaisia on ainakin täällä Lappeenranassa myytävänä esimerkiksi Citymarketissa... Viimeeksi kun katsoin hintaa oli se yli 400 euroa?

Pyöreä mutikka joka on suurinta diaingia ilmeisesti...

Pointti On siinä, että jokainen joka ostaa tuotteen tai vastaavan, maksaa arvonlisäveroa yhtä paljo kukin?

Silloin On kysymyksessä tasavero - ainakin kansanomaisesti sanottuna... Tai maksaa enegialaskua (sähkölaskua), ym. vastaavaa...

K.K.

En nyt haluaisi sinua itse kurmoottaa tuon enempää, mutta sanon vaan, ettei kukaan köyhä osta 400:n euron kahvinkeittimiä. Muistaakseni olet itse kehuskellut, että olet Cittarin asiakas henkeen ja vereen.

Luovu siitä., itse olen ollut kolmisen vuotta S-liikkeen asiakas, siis asioin Prismassa.

Nyt on Bonuksia kertynyt 3 450 Eur., siis kolmen vuoden aikana, ikäänkuin huomaamatta., ja se on selvää rahaa S-Pankissa, eikä mitään Bonuspisteitä ?

Aikaisemmin olimme K-Liikkeen ja Citymarketin kuluttajia. Muistaakseni sain joskus kesällä jäätelötikun kaupan päälle??

Tämmöstä tää kaupankäynti on. Citymarket:lla, mitä olen tutustunut aiheeseen, niin menee kaikki liikenevä raha organisaation johtajistoon ja mainontaan.

Se kyllä näkyy hinnoissa, ovat kaikkein kalleimpia ympäri Suomea.

karpalo

Tuohon aikaisempaan vaan lisäyksenä K.K: lle, että en millään tavoin aliarvioi tunnepohjaisia näkemyksiäsi  eri aiheisiin, en suinkaan.

Olen otettu, että "Diggaat" kotikaupunkisi jääkiekkoseuraa Saipaa. Siitä nyt et ole kuitenkaan kovin paljon kirjoitellut.

Sinulle on ollut tärkeämpää ehkä tämmöisen henkisen herätyksen viljeleminen ja saaminen näkyviin eri Foorumeille? Onko Sil Viisii?

Kuitenkin omasta mielestäni aika ajoin on sinulla hyviä huomioita elävästä elämästä. Joten jatka vaan, mutta ehdottelen Skarppaamista niissä asioissa joissa omaa mielipidettä olisi ikäänkuin pakkosyötettävä johonkin toiseen maaperään.

Det ordna seij inte. Saken e klar om från den sidan.

karpalo

Jaj, ja, ja men. livet lever o vi med.

De yttersta, de var liksom de härligaste framåtgångerna på de den närmaste tiden gånger fram o tillbaks. Just jå. men , vem e han/hon, som kan, eller tycker attl säga, va är de riktig och ...

Näj, men Titta ny på dom där? Fattar du hur många kungliga personer står framför ?

I Finland,  det skulle bli utavgjort??.

Muisto Keijo Kullervo

Ideologiasta On nyt kysymys ja siitä kakusta joka kuuluu kullekin tulonsaajaryhmälle... Kun tutkit Wikipediaa siellä selkeästi sanotaan että arvonlisävero on tasaveroa piste.

Hyvin toimeentulevat harhauttavat ja pelkistävät sanomansa...
"Kun oikein väittää totuuden vastaista - ehkä joku uskoo mokomaan."

Tulkintaa ja tulkinnan tulkintaa...

K.K.

JK. Ymmärrän asian niin, että jos kokoomus voittaa suurimman puolueen aseman vaaleissa, nousee arvonlisäprosentti hallitusneuvotteluissa kahdella prosentilla? Jos kompensaatiota ei saada esimerkiksi ruokaan, joutuvat vähäosaiset erittäin tukalaan tilanteeseen... Näine perusteluine kannatan SDP:n, perussuomalaisten, kristillisten ja vasemmiston verolinjauksia... Ja vastustan kokoomuksen ja osittain keskustan tuomia näkemyksiä, verolinjoja...Tosin keskusta ei ole lisäämässä juuri nyt arvonlisäveroa... Siitä plussat keskustalle.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.03.11 - klo:22:22
Kun tutkit Wikipediaa siellä selkeästi sanotaan että arvonlisävero on tasaveroa piste.

Tässä Wikipedian artikkelissa http://fi.wikipedia.org/wiki/Arvonlis%C3%A4vero ei ole edes sanaa tasavero.

Mutta sehän ei ole tämän keskeinen pointti vaan väitteesi että Kokoomus SUURIN OTSIKOIN ilmoittelee että arvonlisävero ei ole tasavero. Mitä Wikipedia siitä sanoo?

"Kun oikein väittää totuuden vastaista - ehkä joku uskoo mokomaan."

No, sinä olet kaikkeen hoopoon uskomisen suurmestari, tiedät tuonkin.

Joko olet esittänyt ne lehdet joissa kokoomus ilmoittaa että arvonlisävero ei ole tasavero? Kun väität että kokoomus tuota ilmoittelee SUURIN OTSIKOIN niin luulisi sinun ne löytävän.
No?

Propagandaahan täällä saa julistaa, ja hyvin olet sen ottanut huomioon.
Valehdella ei mielestäni saa, ja se tulisi sinun ottaa huomioon.

Oletko K.K. koskaan lukenut Raamattua. Katsopa 8. käsky ja mieti.

karpalo

Ideologiasta On nyt kysymys ja siitä kakusta joka kuuluu kullekin tulonsaajaryhmälle... Kun tutkit Wikipediaa siellä selkeästi sanotaan että arvonlisävero on tasaveroa piste.

Minun mielestäni, ajatellen ihan selkeästi maatiaiskanan järjellä, niin ALV onkin kulutusvero. Se joka kuluttaa paljon, ihan mitä tahansa maksaa myös enemmän veroa.

Ja kuten tiedetään rikkaat yleensä kuluttavat enemmän, koska on rahaa mitä kuluttaa, joten maksavat silloin veroakin enemmän.

Köyhä eläkeläinen, joka sinnittelee kaikkein pienimmillä eläkkeillä, kuluttaa vähän ja näinollen maksaa vähemmän ALV:tä.

Onko tämä asia,  K.K,  sinun mielestäsi oikein päätelty ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä