Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suomalaisten juuret

Aloittaja AveLazio, 09.01.11 - klo:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: Jaska - 23.08.12 - klo:16:27

Tässä vielä toinen tuore tutkimus, joka osoittaa etteivät suomalaiset ole sisäsiittoisia:
http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0034267

voi hyvä Jumala!
Ei voi vähempää kiinnostaa. Mitä ihmettä tollasella tiedolla tekee kun vertaa jotain suomalaisten ja juutalaisten välillä.

Aikoinaan Näkökulmalla pohdittiin, onko tikku pidempi kuin paksu,mutta jatkaako ne sitäkin.

risto

.
Mun isä kiroili kuolemaansa asti (83 v), miksen minäryhtynyt sellaiseen ammattiin mitää hän ehdotti, ja mksi mulla oli sellaiset harrastukset, joita hän vihasi.

Ave alusi tietää, miksi minä en lähtenyt legioonaan, miksi minusta ei tullut kaiaista ja  miksi en jäänyt yliopistoon tutkijaksi.

jaska haluaa että luen kaikki hänen tarjoamansa linkit ja foorumit.
Jaska uskoon, että mun elämä pysähtyi siihen kun sain kiitettävät maisterin paperit ja olen siitä lähtien elättänyt itseni ja perheeni Kela-tuella.

Paljastan nyt salaisuuden: olen elänyt omaa elämääni.

Mutta ymmärrän kyllä että Ave ja Jaska yrittävät pelastaa minun jäljellä olevan elämän.
Arvostan suuresti ystvyyttä.

Olen muuten huolellisesti käynyt läpi kalsarivarstoni. Mulla on kaikista pöksyistä esittää kolme kahden hinnalla malleista kolmen sarjat.

.
.

Jaska

Lainaus käyttäjältä: LeijunimiKoko idea suomalaisten historiallisesta sukurutsasta on pii poo.
Hienoa että olet samaa mieltä - se on täysin perätön väite, jota foorumin pseudotieteilijä Ave toistelee.

Lainaus käyttäjältä: Leijunimi
Samoin ovat vertailut muihin väestöryhmiin.
Päinvastoin, vertailut muihin väestöryhmiin ovat kaiken A ja Ö.

jaska haluaa että luen kaikki hänen tarjoamansa linkit ja foorumit.
Sinä itse peräänkuulutit tieteellisiä linkkejä - miksi, jos et ole kiinnostunut tieteellisestä tiedosta etkä jaksa lukea niitä?

Jaska uskoon, että mun elämä pysähtyi siihen kun sain kiitettävät maisterin paperit ja olen siitä lähtien elättänyt itseni ja perheeni Kela-tuella.
Sekoitatko minut Aveen? Mistä ihmeestä sinä näitä perättömyyksiä keksit?

Joutsen

Lainaus käyttäjältä: Ripa - 23.08.12 - klo:20:25

Miksi sitten olet niin vihainen, jos oletkin lopulta onnellinen?

Pönni

Lainaus käyttäjältä: Joutsen - 23.08.12 - klo:22:07
Lainaus käyttäjältä: Ripa - 23.08.12 - klo:20:25

Miksi sitten olet niin vihainen, jos oletkin lopulta onnellinen?

Liittysköis jotenkin sisäsiittoisuuteen.. Mu-ah -hah-hah-hah..

risto

Lainaus käyttäjältä: Jaska - 23.08.12 - klo:21:47
Sinä itse peräänkuulutit tieteellisiä linkkejä - miksi, jos et ole kiinnostunut tieteellisestä tiedosta etkä jaksa lukea niitä?

Sekoitatko minut Aveen? Mistä ihmeestä sinä näitä perättömyyksiä keksit?

minä kuulutan sillä tavalla tieteellisiä linkkejä etteivät ne ole henkilökohtaisten jargonien värittämiä ja julkaisija edustaa kontrolloitua tietoa.

Itse olet tarjonnut foorumilinkkejä, ja sen verran tunnen foorumeita että niitä hallitsevat koko päiväsairaat.

Maailma on täynnä tieteellisiä linkkejä mutta minua kiinnostavat ihan eri asiat kuin sinua.

Olen erittäin hyvä esim mehiläisten keinoruokinnassa olen tutkinut asiaa 8 vuotta netin avulla.
Mehiläisiä onollut 50 vuotta.

Samoin olen oppinut kasvattamaan pensasmustikkaa ja jatkuvasatoista mansikkaa, millainen on kasvualusta ja lannoitus. Samalla olen oppinut miten kagasvuokko kasvaa puutarhassa.

Olen perehtynyt varroa destructorin torjuntaan ja olen opettanut Eurooppalaisten testaamia torjuntamenetelmiä usalaisille ja briteille. He ovat 10 v jäljessä Eurooppaa vaikka kaikki tieto on  heidän äidinkielellään. Mutta koska Usalaiset eivät tiedä mitä he tutkisivat ja tekisivät itsensä tarpeellisisi, he toistavat 10 v vanhat eurooppalaiset tutkimukset.

No Jaska. Mulla ei ole mitään tarvetta olla pätevä sun silmissä eikä sullakaanole mitään kykyjä arvioida minua.

Voit yrittää tehdä noita ala-arvoisia heittoja vaikka kuinka paljon, mutta se vaan kertoo, millaiseksi ihminen muuttuu hillumalla hullujen seassa forumeilla.

Normaalijärkinen tutkija ei missään nimessä hillu Outomaassa eikä missään muillakaan foorumeilla joita linkkailet

.

Sinänsä suomalaisten alkuperä on mitä kiinnostavin juttu mutta tämän ketjun asia olisi pitänyt olla selvä yhdessä viikossa. Ei nykytidoissa riitä selittämistä kovin pitkään.

Jos sinä olet se tutkija niin ota se selville ja sitten selität mitä olet saanut selville.
Mutta ei helvetti, en aio perehtyä juutalaisten insestiin sekunttikaan enään, olkoon vaikka kuinka tärkeää tieteelle, mutta minulle sillä ei ole yhtään mitään merkitystä.

Eikä kaikki ole edes tiedettä, mitä tehdään tieteen nimissä. Pitään vaan olla helvetinmoinen referenssiluttelo, vaikkei tiedoilla ole mitään merkitystä.

Voisin linkata oman kiinnostusalani linkkejä heti vaikka sata, mutta et tee niillä mitään etkä edes ymmärtäisi niitä.

Olempahan nyt saanut käsityksen sinusta henkilönä ja se riittää minulle.

Pönni

Jos aihe ei kiinnosta niin mitä siihen tuut valittaan.

Saa täällä muukkin puhua kuin Pohjaköli, Rape, Ripa.. vai pitäiskö kaikkien muitten lähtee että saat jatkaa yksin multinikkies kanssa? Eipä tänne montaa ole jäänyt..

Joskin.. käymässä minkäkin kun pyydettiin, olin jo unohtanut koko Outomaan kun olin aikoinaan suht keinotekoista outoilua..

risto

Lainaus käyttäjältä: Pönni - 23.08.12 - klo:22:39
J
Saa täällä muukkin puhua kuin Pohjaköli, Rape, Ripa..

mikä sinuain voisi estää.
Onko kalsarien haltija jo löytynyt.

risto

.
Jaskalle vielä. Yksi harrastukseni on maailmantalouden liikkeet ja pössimaailma.

1) Kun on olemassa 10 tärkeintä maailmantalouden indikaattoria, voitko nimetä 5 niistä ja annat linkin alkuperäiselle tiedon lähteelle.

2) kun puhutaan konepajateollisuuden suhdanteista, voitko selittää mistä perusmetallien myyntihinta määräytyy kaivoksilla?

Puhutaan esim kullan hinnasta  mutta rautamalmin hinta voi kolminkertaistua vuodessa.

3) kun noususuhdanne on korkeimmillan, miksi firma alkaa tuottaa tappiota vaikka tilauskanta nousi 30%.

Esmerkix

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä