Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suomalaisten juuret

Aloittaja AveLazio, 09.01.11 - klo:21:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

jaska, ymmärrän ahdinkosi. On se kiusallista, kun opinnot jää kesken. Ja joutuu sit jonottamaan työpaikkaa Siwan kassalle.

En ymmärrä, miksi vittuilet minulle. Olen maailmassa tunnetumpi kuin psykopaatti-äitisi. Teet kirjoituksiasi IHAN samoin kuin hän: ei mitään omaa, vain muiden siteeraamista. Not good. Not......

Luen sen gradusi. Jos saisin siitä jotain myönteistä sanottavaa - en tosin usko sinun kopiointiartikkeleidesi pohjalta. Sulla ei tunnu olevan mitään OMIA ajatuksia.

No olenhan minä huonoja opiskelijoita eri asteilla kohdannut aika liudan. Tsemppiä nyt. Onko sulla vielä se homohattu? Älä käytä sitä...
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 12.10.12 - klo:23:56

jaska, ymmärrän ahdinkosi.

En ymmärrä, miksi vittuilet minulle.

Olen maailmassa tunnetumpi kuin psykopaatti-äitisi.

hyvin erikoista huomion tavoittelua.

Se on päivä pulkassa. On saanut taas nakkijonossa turpiinsa
.

.

AveLazio

Tieätkö ressu, edes mitä päivä pulkasssa tarkoittaa? Et. Ei ehkä löydy Wikistä. Miten voit elää itsesi kanssa tosiluuseri?

Jos tarvit yöpymistilaa, yritän järkätä.

Jaska

Vaihdapa Auvo toimivampaan lääkitykseen, tuo ei näytä toimivan ja aiheuttaa sivuvaikutuksena pahoja vainoharhoja. Kuvittelet ilmeisesti jotakuta äidikseni vain saman sukunimen vuoksi? Sillä metodilla netti on täynnä sinun äitejäsi.  :D

Lisäksi kuvittelet että sinulle v*ttuillaan silloin kun saat palautetta vanhentuneista, perusteettomista näkemyksistäsi sekä kyvyttömyydestäsi päivittää tietämystäsi. Perin säälittävää.

Eikö sinua raukkaa hävetä suoltaa noita harhaisia houreitasi? Minä olen todennäköisesti esittänyt jo tässä vaiheessa enemmän omia uusia tutkimustuloksia kuin arvon dose(n)tti koko urallaan. :) Näytät taantuneen nuoruutesi mielikuvitusmaailmaan, mutta nyt olet samastunut siihen henkilöön joka sinun tuotoksesi aikoinaan lyttäsi. Ymmärrän että sellainen voi traumatisoida, mutta olisit yrittänyt käsitellä asiaa ilman päihteitä. Ehkä sitten et olisi tuossa jamassa.

Menepä taas sinne rautatieasemalle pummaamaan rahaa kaljaan ja jätä tiede niille joiden aivot vielä toimivat.

Esmerkix

Jotenkin minusta tuntuu, ettei yksi sekopää saa millään aikaan näin hirvittävän sekavaa pohdiskelua suomalaisten juurista... Historia pitää varmaankin kirjoittaa uusiksi...

Siis suomalaiset on siirretty 1100-luvulla jälkeen Kristuksen eräältä valtameren saarelta, jonne heidät oli eristetty sivistyneestä yhteiskunnasta mielenlaatunsa vuoksi... Alkuperä oli siten erittäin heterogeeninen.

Saarella kasvoi runsaasti suomalaskaa, sellaista ruskeaa löllömäistä ainetta sisältävä kasvi, jonka juurista eristetyt keittivät itselleen joka päivä puuroa... Nykyisin ruokaa kutsutaan mämmiksi ja sitä syödään vain pääsiäisenä, jota vietetään tuon eristysajan muistoksi.

Valitettavasti suomalaska kuoli jo parisataa vuotta sitten sukupuuttoon, mutta eristetyt alkoivat kutsua toisiaan tuon kasvin nimellä: suomalaskat. Niin tarkkaan eristetyt kauhoivat suomalaskan juuret suihinsa, ettei edes pienen pientä pätkää dna:ta saatu talteen. On turhauttavaa, ettei suomalaskan haplotyyppiä voida enää millään selvittää. Ei edes tiedetä, mistä suomalaska oli eristysmaahan tullut, mutta epäillään, että se työntyi jääkauden jälkeen jään vetäytyessä Itäisen merenpohjan syvänteistä... Suomalaskan jälkeen maaperä täyttyi homohatuista, mutta ne eivät olleet läheskään yhtä ravitsevia kuin suomalaskat ja osa niistä oli jopa myrkyllisiä. Monen eristetyn jälkeläinen kuoli homohattujen itiömyrkkyihin. Eristettyjen jälkeläiset kokeilivat homohattujen häkkikasvatusta, mutta aika ei ollut vielä otollinen häkkikasvatukselle ja kaikki häkit mätänivät homohattujen itiöiden löyhkään. Pian eristetyt havaitsivat että hyvälaatuisilla ja heikkolaatuisilla homohatuilla oli väriero: vain mustat homohatut olivat myrkyllisiä. Pian eristetyt havaitsivat, että homohatuista tuli hieman käytettyinä, siis lievähkön käymisprosessin tuloksena, varsin auvoisa olo. Suomalaskan tuhouduttua seurasikin varsinainen homohattuilun kausi. Homohattujen käyttämisestä onkin enää lyhyt askel suomalaskojen nykyiseen päihdekulttuuriin, mutta siitähän me jo tiedämmekin melkein kaiken...

Tämä kirjoitus on saanut vaikutteita kaikilta tämän palstan kirjoittajilta eikä vähiten digipediasta. Suuret kiitokset kaikille kirjoittajille. Eiköhän noista suomalaskojen juurista vielä väitöskirja kehkeydy.

risto

.
Outomaan historian tutkimus on kuitenkin tehnyt tärkeän löydöksen. Noin vuonaa 800 perustettiin KARJALAN DEMOKRAATTINEN TASAVALTA, jonka pääkaupunki oli Novgorod.
Novgorod ulotti valtansa nykyisen Kouvolan alueelle mutta  hämäläiset siirsivät rajan Vuokseen. Mitään dokumenttia tästä ei ole  koska hämäläisiltä puuttui kirjoitustaito.
Novgorodiin meni kyllä viesti rajan siirrosta mutta kukaan ei ottanut sitä todesta. Viestintuoja ammuttiin.

.

AveLazio

Sori jaska, en ole vielä ehtinyt lukea graduasi. Artikkelisi perusteella oletan sen olevan lähinnä oikeiden asiantuntijoiden siteerausta, koska sinulla ei ole omaa mielipidettä yhtään mistään. Ilmankos opiskelusi tyrehtyi.

Sinä et ole lingvisti, minä olen. Luen nyt "gradusi" ensin.

Onko sinulla vielä se homohattu? Neuvon, että et käytä sitä Helsingin yössä. Turvallisuutesi vuoksi. Oikeasti. Itselläni EI ole mitään homoja vastaan, mutta monilla muilla on - etenkin juovuspäissään. OK?

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.10.12 - klo:20:02
Sori jaska, en ole vielä ehtinyt lukea graduasi. Artikkelisi perusteella oletan sen olevan lähinnä oikeiden asiantuntijoiden siteerausta, koska sinulla ei ole omaa mielipidettä yhtään mistään. Ilmankos opiskelusi tyrehtyi.

Sinä et ole lingvisti, minä olen. Luen nyt "gradusi" ensin.

Onko sinulla vielä se homohattu? Neuvon, että et käytä sitä Helsingin yössä. Turvallisuutesi vuoksi. Oikeasti. Itselläni EI ole mitään homoja vastaan, mutta monilla muilla on - etenkin juovuspäissään. OK?

näinkin voi tuhlata ainoan elämänsä
jatkuvaa laukomista omiin polviin.

Eihän tommosta hourimista kukaan viiti noteerata.
Ihan humalaisten horinaa. Ja kuinka mones kerta?

En ole uskovainen, mutta jokaisen kannattaa pitää polvirukous aven puolesta. Ei siitä ainakaan haittaa ole.

Homohattu. Homohattu. Homohattu. Jääkö mieleen. Homohattu.
.
.

.

THL tiedottaa

Jos täällä käydyllä sanansäilän — ei vaan itseveistetyn puumiekan — heiluttelulla olisi jokin merkitys, voisi ärsyyntyä, jopa suuttua.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

.
On Maailma ihan tarpeeksi ruttoinen jotta täällä enää lisätään.
Rape ponnekkaasti AveLaziota arvostelee etten sanoisi solvaa.
Nyt on intoontunut minuakin arvostelemaan.
Molempia nimittelemään. Jospa jättäisi vähemmälle.

Ei silti, ei sillä ole merkitystä.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä