Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Afrikassa ja Lähi-Idässä tehdään historiaa

Aloittaja THL tiedottaa, 02.02.11 - klo:14:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 58 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

#1330
Lainaus käyttäjältä: Toope - 21.08.14 - klo:23:53

Jonain päivänä varmasti mainitsen holokaustin täällä ja tietyt älypäät kirjoittavat Toopen kannattavan holokaustia. Ajatelkaa, ennen kuin kirjoitatte kommenttejanne. Vituttaa tuollainen käytös.


Jos mainitset holokaustin jossain tietyssä yhteydessä, esim parantamaan jotakin tiettyä asiaa, niin eihän siitä voi vetää kuin yhdensuuntaisia johtopäätöksiä.

Yrität olla, tottahan toki, diplomaattinen, elikkä kaikkea kaikille, niinkuin poliitikot lupailevat.

Mutta siellä taustalla, niinkuin hyvin tiedät ja olet itseäsi ilmaissut, niin siellä taustalla on kuitenkin se oma "rotusi" siellä luomakunnan kruununa, sen kirkkaimpana kruununjalokivenä.

Muista roduista ja niiden ominaisuuksista, taikka heidän uskonnoistaan, tahi yhteiskuntajärjestelmistään ei voi puhua edes samana päivänä, ovat ne niin alkeellisia ja keskiaikaisia.

(Heidän tulisi ehkä hävittää omat taustansa ja alkaa elämään kaukasidilaisittain, tätä Hollywoodilaista ihanne-elämää ja pintaliitoa kauneusleikkauksineen.)

Ei tässä muuta, tämän kai allekirjoitat ilman otsan ryppyäkään ?

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 21.08.14 - klo:23:53
Ajatelkaa, ennen kuin kirjoitatte kommenttejanne.


Tätähän sinullekin on tyrkytetty, mutta toopeismiin kuuluu että se ei mene läpi. Toope kyllä itse tarjoilee ohjetta muille.

Jos yrittäisit jatkossa kirjoittaa niitä asiallisia kommenttejasi ilman vihjaustakaan muiden kykyihin. Ilman vihjaustakaan siihen miten pätevä Toope on.
päivä kerrallaan

Suti

Lainaus käyttäjältä: Toope - 21.08.14 - klo:20:51

Näetkö muuten parahin "Rrape" (tai Sepe ja pari muuta), me pystymme K.K:n kanssa keskustelemaan ihan asiallisesti puuttumatta henkilökohtaisuuksiin ja viljelemättä solvauksia.

Minä en ainakaan näe.
Minä en ole nähnyt K.K.:lta asiallisia kommentteja. Tämä sanottuna ihan asiaperustein.
K.K. on viljellyt henkilökohtaisuuksia ja solvauksia tosin vähän mutta vielä vähemmin on viljellyt asiaa. Sitä ei ole siunaukset ja typerät sitaatit.

Toopen uskottavuutta parantaisi neutraali asioiden käsittely. Kaveri ei ole oikeassa siksi että on kaveri.
Kaveri on kaveri siksi että on oikeassa.
päivä kerrallaan

risto

#1333
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:08:23

Toopen uskottavuutta parantaisi neutraali asioiden käsittely. Kaveri ei ole oikeassa siksi että on kaveri.
Kaveri on kaveri siksi että on oikeassa.

Kyse ei ole edes uskottavuudesta.

Muita vaan ei kiinnosta märehtiä, mitä tehdä arabeille. Miten steriloidaan puoli maapalloa, Ruandan syntyvyyden säännöstely, miten islam hävitetään maapallolta. Miten neekereiden väri vaalennetaan tappamatta itse objektia.
Neekerien väri suojelee UV säteilyltä, muutes.

KK ja Juha voivat olla sun kanssa ihan samaa mieltä. Onpahan sitten 3 idioottia samassa laumassa.
Olet seurasi ansainnut.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 22.08.14 - klo:08:59
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:08:23


Kyse ei ole edes uskottavuudesta.

Muita vaan ei kiinnosta märehtiä, mitä tehdä arabeille. Miten steriloidaan puoli maapalloa, Ruandan syntyvyyden säännöstely, miten islam hävitetään maapallolta. Miten neekereiden väri vaalennetaan tappamatta itse objektia.
Neekerien väri suojelee UV säteilyltä, muutes.

KK ja Juha voivat olla sun kanssa ihan samaa mieltä. Onpahan sitten 3 idioottia samassa laumassa.
Olet seurasi ansainnut.


Ei helkutissa. Tuskin olen niin päättömiä sanonut että Juha ja/tai KK olisi samaa mieltä. Eihän ne ole tähän mennessä kertaakaan ymmärtäneet mistä on kysymys.

Ja KK:n seuroihin en mene.

päivä kerrallaan

karpalo

#1335
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:09:22

Ja KK:n seuroihin en mene.



Ei kuulu ketjun varsinaiseen aiheeseen, mutta kun tuli seuroista asia, niin K.K., voisitko rankata näiden "lahkojen seurat" johonkin paremmuusjärjestykseen ?

 1. Adventistit
 2. Helluntailaiset
 3. Jehovat
 4. Vanhoillislaestadiolaiset
 5. Mormoonit

Elikkä, kun tunnet näitä asioita, olet varmasti kaikkia tutkinut ja vertaillut, ollut kuulemassa erilaisia seuroja, ehkä veisannut hartaasti virsiä siellä joukossa,  niin mikä ryhmittymä antaa jäsenelleen parhaan sielunrauhan sinun mielestäsi ?

PS. Vai olisiko mielestäsi tasaisen harmaa "kirkkouskovaisten hapero laumahenki" jotakin dramaattista ?

Kuuntelen asiantuntijaa........

Muisto Keijo Kullervo

#1336
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.08.14 - klo:13:18
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:09:22

Ja KK:n seuroihin en mene.



Ei kuulu ketjun varsinaiseen aiheeseen, mutta kun tuli seuroista asia, niin K.K., voisitko rankata näiden "lahkojen seurat" johonkin paremmuusjärjestykseen ?

 1. Adventistit
 2. Helluntailaiset
 3. Jehovat
 4. Vanhoillislaestadiolaiset
 5. Mormoonit

Elikkä, kun tunnet näitä asioita, olet varmasti kaikkia tutkinut ja vertaillut, ollut kuulemassa erilaisia seuroja, ehkä veisannut hartaasti virsiä siellä joukossa,  niin mikä ryhmittymä antaa jäsenelleen parhaan sielunrauhan sinun mielestäsi ?

PS. Vai olisiko mielestäsi tasaisen harmaa "kirkkouskovaisten hapero laumahenki" jotakin dramaattista ?

Kuuntelen asiantuntijaa........

Annanpa Sinulle oivan neuvon:

Kuuntele sisintäsi eli Sieluasi...
Joku, Kei(jo Ku)llervo, sanoisi sanoisi että Sydäntäsi, mutta kun en tiedä Sydämesi tilaa, käytän yleisintä ilmaisua... Sieltä löytyvät mieleisesi vastaukset eikä monikaan pysty niitä kumoamaan...

K.K.

PS. Olen vain tiennäyttäjä eli tienviitta, mutta itse Sinun täytyy lähteä menemään...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

#1337
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 22.08.14 - klo:13:53
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 22.08.14 - klo:13:18
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 22.08.14 - klo:09:22

Ja KK:n seuroihin en mene.



Ei kuulu ketjun varsinaiseen aiheeseen, mutta kun tuli seuroista asia, niin K.K., voisitko rankata näiden "lahkojen seurat" johonkin paremmuusjärjestykseen ?

 1. Adventistit
 2. Helluntailaiset
 3. Jehovat
 4. Vanhoillislaestadiolaiset
 5. Mormoonit

Elikkä, kun tunnet näitä asioita, olet varmasti kaikkia tutkinut ja vertaillut, ollut kuulemassa erilaisia seuroja, ehkä veisannut hartaasti virsiä siellä joukossa,  niin mikä ryhmittymä antaa jäsenelleen parhaan sielunrauhan sinun mielestäsi ?

PS. Vai olisiko mielestäsi tasaisen harmaa "kirkkouskovaisten hapero laumahenki" jotakin dramaattista ?

Kuuntelen asiantuntijaa........

Annanpa Sinulle oivan neuvon:

Kuuntele sisintäsi eli Sieluasi...
Joku, Kei(jo Ku)llervo, sanoisi sanoisi että Sydäntäsi, mutta kun en tiedä Sydämesi tilaa, käytän yleisintä ilmaisua... Sieltä löytyvät mieleisesi vastaukset eikä monikaan pysty niitä kumoamaan...

K.K.

PS. Olen vain tiennäyttäjä eli tienviitta, mutta itse Sinun täytyy lähteä menemään...

Tarkoitat siis, että joku salainen "itse minäni, sydämmeni ääni" lähtisi minua johdattelemaan johonkin tiettyyn suuntaan ?

Mutta jos tälläistä ei tule, ei vaikka kuinka yrittäisi, niin mikä noista nyt sitten olisi sellainen, siis sinun mielestäsi, että mitä kannattaisi kokeilla saadaksesi autuaan olotilan ?

Kokemuksia on hieman Vanhoillislaestadiolaisuudesta ja ns. "kirkkouskovaisuudesta", mutta ajattelin vain kysyä, jos sinulla on joitain hyviä kokemuksia muidenkin seuroista taikka jumalanpalveluksista.

Tottakai ihmiset niitä vertailevat, ihan samoin kuin makkaran, taikka juuston hintoja Prisman kylmähyllyköllä ?

Muisto Keijo Kullervo

#1338
Ala elää niin kuin uskoisit sisintäsi niin saat nähdä 'Taivaan' aukenevan...

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Älä ikinä usko sanaakaan näiden hurskasuskovaisten höpinöistä.
Heidän juttujaan ei ole järjen valon hiukkanenkaan valaissut.
päivä kerrallaan

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä