Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Jeesustelematta sen enempää, voidaan todeta että; tuskin tuossa kuvatuksen poseerauksessa mitään varsinaista ihmettä ole tapahtunut. Luonto on vain tehnyt tehtävänsä, eli jakanut näille sisarille auliisti antimiaan.

- Niille joille on avuja annettu vähemmän, heitä varmasti joitain ottaa pattiin - mutta suotakoon se heille, koska liha on tunnetusti heikko. Tämä polveileva rinnastus nähtäköön nyt tässä valossa, tietenkin tälläkin kertaa sen hetkisistä asianhaaroista riippuen!?   
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

karpalo

Niin tuo 6:n hengen Rintatukiryhmä pystyy kyllä imettämään vaikka koko rykmentin jos niikseen tulee.

THL tiedottaa

Nyt muuten mulle välähti, että mitä ne tukiliivit oikein on.

Mä oon tähän saakka luullu, että niitä on vain lehmillä.

Jaa, voi olla, että mun ei sittenkään tartte muuttaa käsitystäni.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 28.05.10 - klo:23:52
Agnostikko termi ymmärretään lähes aina väärin.
Agnostikko uskoo että Jumalan (tai jonkun muun asian) olemassaoloa ei voida tietää.
LainaaAgnostisismi (kreik. α- a-, ei + γνώσις gnōsis, tieto) on käsitys, jonka mukaan jostain väittämästä ei saada tietoa, eikä sitä voi siksi osoittaa todeksi.
Se käsitys että Agnostikko ei ota kantaa Jumalan tai jonkun muun asian olemassaoloon on täyttä hölynpölyä.

Lumooja, sinä ymmärrät nyt väärin (ehkä tuijotat liikaa agnostikko-sanan etymologiaan). Tässä on puhe nimenomaan USKON asioista ei TIEDON. Eihän teistikään tiedä Jumalan olevan olemassa, samoin ateisti ei tiedä, että Jumalaa ei ole. He vain uskovat kummatkin tavallaan. Ja agnostikot eivät osaa päättää, kumman uskon he valitsisivat.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Canardian

Se voisi pitää paikkaansa, mutta sitten on vielä Gnostikot, jotka nimensä mukaan tietävät. Tosin Gnostisismi ei ole enää kovin laajassa käytössä, koska nykyään kukaan ei tiedä mistään mitään. Gnostikot oli pieni nörttiseura, vähän kuin Illuminati, jotka puhuivat vähän mutta asiaa. Monikaan ei edes tiedä sitä että Illuminati on vain tiedeseura, jotka eivät hyväksyneet sitä että vastaus kaikkeen on Jumala.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Lumooja - 02.06.10 - klo:01:33

Gnostikot oli pieni nörttiseura, vähän kuin Illuminati, jotka puhuivat vähän mutta asiaa. Monikaan ei edes tiedä sitä että Illuminati on vain tiedeseura, jotka eivät hyväksyneet sitä että vastaus kaikkeen on Jumala.

Kun taas :"Illuminaatio tulee valoa tarkoittavasta sanasta ja se viittaa keskiaikaisten kirjojen sivujen kultauksiin, ...

Elikkä päästiin mukavasti kirjanpainantaan ja siitä taas Kirjanoppineisiin., mikä ei tarkoita suinkaan sitä, että tietäisi kuinka keskiaikaisten kirjojen sivuja kullattiin, vaan olen sitä mieltä., että olemme tälläissä kirajnoppineissa., kirjansa lukeneissa kuin:

Kirjanoppineet tuntevat Raamatun suurinpiirtein ulkoa  ja tietävat melkein ja suunnilleen kaiken ... Kokeneimmat kirjanoppineet ovat myös opiskelleet kieliä (kreikkaa, hepreaa. latinaa, mandariinikiinaa, slovakiaa, tshekkiä, albaniaa, Bulgariaa ja venäjää., ja eestinkielen alkeita ., usein eivät kuitenkaan osaa suomea kunnolla., puhumattakaan Rauman tai Porin murteista.

Näin pääsimme taas askeleen eteenpäin otsikkoaiheen loppuhuipennusta.



Bongaaja


Eugen

^Ai, minä olen ollut siinä uskossa, että Jessen veli olisi ollut nimeltään Brian.

"Aye, caramba!"


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä