Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.'
Vainajista ei saisi puhua pahaa, mutta Jeesuksen kuolemalla ilakoidaan iahn sen takia että ollaan vitun kovia koviksia.

taruolento, mutta sitä suuremmalla syyllä. Ei ole foorumilla ollut yhtään kirjoitusta Mustanaamion kuoleman johdosta.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 03.08.10 - klo:05:43
TÄH!?

Onko Mustanaamio kuallu?


Mustis on kuoallu monta kertaa mutta poika on jatkanut isän hommia.

THL tiedottaa

Aijaa, noinko se on menny.
Mä een oo tiänny, kun mä en oo lukenu, siis katellu Mustanaamioo moneen kymmeneen vuoteen.
Mustanaamion vaimosta en oo kuullu.
Syntyykö nää Mustanaamiot jotenkin ilman naista?

Elääkö se Teräsmies viälä?
Onks silläkin sit joku Poika?


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 03.08.10 - klo:08:38
Aijaa, noinko se on menny.
Mä een oo tiänny, kun mä en oo lukenu, siis katellu Mustanaamioo moneen kymmeneen vuoteen.
Mustanaamion vaimosta en oo kuullu.
Syntyykö nää Mustanaamiot jotenkin ilman naista?




Mun mielestä Mustanaamio on jo vanhentunutta rotuoppia. Jos on tummaihoinen sekkailija ja rikolliset kurmoottava, niin niillä voisi olla Valkonaamio siellä Afriikan puolella.


THL tiedottaa

Mut et kyllä yhteenkään kyssäriini vastannu...


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 03.08.10 - klo:08:48



Mun mielestä Mustanaamio on jo vanhentunutta rotuoppia.

Mitä miletä oot kolmesta karhusta ja kultakutrista, noin luonnonsuojelun näkökulmasta?

Arvaa pystykö karhut talvehtiin kun Kultakutri söi niitten puurot ja rikko sängyt?


On muutes pahan näkönen toi eukkokarhu. Missä on sen tissit?
Ja pikkujätkältä puuttuu munat, tai sit se on naaraspoikanen?



.

Eugen

#187
.
"Aye, caramba!"

AveLazio

Hienoja viestejä edellä. Amandan kulttuuriteko oli laittaa linkkinä toi jenkkiläinen palopuhe aiheesta jalkapallo. Itse suuren futisseuran yhden siiven johtokunnan jäsenenä voin vain nauraa lämpöisesti noille jenkkihomoille. (Kieltämättä kyllä jenkkifutis on maailman hienoin urheilulaji. But still, f*cking Yankees...)

Eugen huomautti ihan oikein Etelä-Afrikan "paikannimien muutoksista" futiskisojen aikana. Ykski slummi oli nyt muka "Soccer City". :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 03.08.10 - klo:12:11
Rotuopista ja rasismista tuli mieleen, että panikos kukaan merkille World Cupin aikana, että Etelä-Afrikan kaikille paikkakunnille Cap Kaupunkia lukuunottamatta oli annettu uudet Bula-bula-nimet! Näin se rotujen tasa-arvo etenee, valkoisten antamat nimet perustamilleen kaupungeille työnnetään vähitellen romukoppaan.

Juu mielestäni heikkoa itsetuntoa tommonen, kun noiden kaupunkien nimiä muuttelevat. Esim:  Pietari>Leningrad>Pietari.

Meillä nyt harvemmin muutellaan muuta kuin katujen nimiä. Hankalaa sekin on, kun useampi kunta sulautuu yhdeksi, ja silloin samalla kunnalla on eri puolilla kuntaa samannimisä katuja.


Mitenkähän Jeesuksen aikoihin oli nimetty nämä pääkadut ja valtatiet, siis monikaistaiset, vieläkö ovat käytössä vanhoilla nimillään?. Meillähän polvehtii satojen vuosien vanhat Kuninkaantiet ja Hämeen härkätiet vielä jossakin.

Härkävankkureita on tullut harvemmin vastaan. Pitäis mennä Puolaan, siellä on vielä Maaseudulla Wanhojen aikojen tunnelmaa. Kuka tietää minkä merkkistä olutta Jeesuksen aikaan juotiin Keski - Euroopassa.?  Suomessa panimot olivat varmaankin pienehköjä ja Design merkit harvassa.



Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä