Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Historian Jeesus

Aloittaja Bongaaja, 27.10.07 - klo:01:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

"Olen pahoillani jos pahoitin monen mielen alla olevan, julkaisemani, vitsin johdosta...

Paraikaa On käsittelyssä Kirkon piirissä Maarit Hirveen kohdistunut kanne tasa-arvoisen avioliiton kiemuroista...

Pyhässä Kirjassa On maininta:
"Joka siirtää vanhaa rajaa, olkoon kirottu."
Näin on myös tasa-arvoisen avioliiton kannattajien kohdalla monella arvostelu...
Itse alan olla neutraali ko. asian suhteen... Ehkä ikäni antaa siihen paremmin mahdollisuuden kuin nuoremmilla?
Yritin julkaista ko. vitsin, alla, Etelä- Saimaassa Maarit Hirven jutun ala kommenttina, mutta se poistettiin alta aikayksikön, vaikka hetkeksi julkaistiinkin..


Samoin seuraavana päivänä Etelä-Saimaa järjesteli nettisivujaan uudestaan, eikä juttujen kommentointi ole mahdollista, paitsi ehkä Estareissa...

Vitsi kuuluu seuraavasti:
"Kaksi hieman yksinkertaista miestä oli hirvimetsällä...
Yhtäkkiä toinen kaatui maahan eikä enää liikkunut...
Kaveri, se pystyssä oleva säikähti, otti kännykän ja soitti 112:teen ja selitti tilanteen.
Puhelun toisessa päässä neuvottiin:
- Tarkastakaa, että ns. kaatunut on varmasti kuollut!
Meni vähän aikaa ja sitten kuului laukaus...
- Mitä sitten pitää tehdä?"

PS. Olen todella pahoillani jos loukkasin vitsilläni uskovan ihmisen tunteita, sisintä?"

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

sniper

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 25.10.14 - klo:11:34

Vitsi kuuluu seuraavasti:
"Kaksi hieman yksinkertaista miestä oli hirvimetsällä...
Yhtäkkiä toinen kaatui maahan eikä enää liikkunut...
Kaveri, se pystyssä oleva säikähti, otti kännykän ja soitti 112:teen ja selitti tilanteen.
Puhelun toisessa päässä neuvottiin:
- Tarkastakaa, että ns. kaatunut on varmasti kuollut!
Meni vähän aikaa ja sitten kuului laukaus...
- Mitä sitten pitää tehdä?"

PS. Olen todella pahoillani jos loukkasin vitsilläni uskovan ihmisen tunteita, sisintä?" K.K.

Mitäs suotta pahoillasi olisit ihan ok vitsihän se tuokin on.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Suti



Lainaus käyttäjältä: K.K. - 25.10.14 - klo:11:34
PS. Olen todella pahoillani jos loukkasin vitsilläni uskovan ihmisen tunteita, sisintä?"


Merkille pantavaa on, että K.K. ei ole ollenkaan pahoillaan jos loukkasi uskonnottomien tunteita.
Mitäs noista ateisteista.
päivä kerrallaan

risto

#263
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 25.10.14 - klo:11:34

- Tarkastakaa, että ns. kaatunut on varmasti kuollut!
Meni vähän aikaa ja sitten kuului laukaus...


PS. Olen todella pahoillani jos loukkasin vitsilläni uskovan ihmisen tunteita, sisintä?"

K.K.


Tämä vitsi oli valittu vuonna 2002 maailman parhaaksi. Onhan se se jälkeen muottanut muotoaan, mutta Tiede-lehti julkaisi sen näin.  Voitokkaan vitsin sai nimiinsä manchesteriläinen psykiatri Gurpal Gosall .

Newjerseyläinen jahtiseurue on metsällä, kun yksi porukasta kaatuu yllättäen maahan. Miehen hengitys tuntuu pysähtyneen ja hänen silmänsä ovat kääntyneet ympäri. Metsästyskaveri tarttuu kännykkäänsä ja naputtelee hätäkeskuksen numeron. ”Ystäväni on kuollut. Mitä minä voin tehdä!” Keskusneiti rauhoittelee miestä. ”Ei mitään paniikkia. Varmistakaa ensin, että kaverinne on todella kuollut.” Linjoilla on hetken hiljaisuus ja sitten kuuluu laukaus. Metsämies palaa puhelimeen. ”OK, mitäs sen jälkeen tehdään?”


Vielä alkuperäisempi löytyy täältä, mutta siitäkin vitsi on jo ehtinyt muuttua:

Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps, "My friend is dead! What can I do?". The operator says "Calm down. I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says "OK, now what?"

http://www.laughlab.co.uk/

Naurulaboratorioon tullut 40 000 vitsiä.

.

Syrinx

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 23.10.14 - klo:13:49
"Suomessa 'kaikki' On toisin: http://yle.fi/uutiset/suomen_kirkkojen_mukaan_jumala_loi_maan__on_tiedemiesten_tehtava_selvittaa_milloin_maailma_sai_alkunsa/7095877




Jos tosiaan joku haluaa tieteen selvittävän sen hetken milloin maailma sai alkunsa, niin vastaus on sen verran helppo ettei siihen tiedettä tarvita. Hetkellä 0, silloin kun aika syntyi. Meillä kun on tämä aika-avaruus eli ne ovat samaa kudelmaa.

Jos joku haluaa väittää että aika syntyi ennen maailmaa, hänen kyllä pitäisi todistaa tuollainen väitteensä.


sniper

#265
Jos uskoo johonkin otetaan nyt sit vaikka K.K:n jumala, niin ei siihen kirkkoja tarvita eikä myöskään raamattuja.
Ja sit sekin, et mikään tiede ei tällä hetkellä pysty todistamaan ei sitten mitään ei nolla hetkeä eikä myöskään onko jumala edes olemassa missään muodossa?
Tämä on saletti juttu!.

Se mihin joku uskoo on hänen asiansa ja mihin mä uskon se on mun asiani capish.
Mutta ei sitä tarvitse varsinkaan K.K:n jatkuvasti toitotella.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

#266

Toope

Lainaus käyttäjältä: Syrinx - 25.10.14 - klo:13:42
Jos joku haluaa väittää että aika syntyi ennen maailmaa, hänen kyllä pitäisi todistaa tuollainen väitteensä.

Ja mitä oli ennen alkuräjähdystä. Siihen ei vielä tieteellä ole vastausta. Tämä siis ei ole kreationistinen kommentti, mutta jotainhan on täytynyt olla aiemminkin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Suti

Ennen tätä maailmankaikkeutta on voinut olla mitä tahansa. Jos jotain on ollut se on eri maailmankaikkeutta jolla ei ole mitään tekemistä tämän maailmankaikkeuden kanssa.
Jos sanot että jotain oli tarkoitat kai että oli tässä maailmankaikkeudessa. Emme voi saada mitään tietoa toisesta maailmankaikkeudesta koska se ei vuorovaikuta maailmankaikkeutemme kanssa.

Mitähän Wittgenstein tarkoitti sanoessaan "Maailmaa on kaikki se, mikä on, niin kuin se on."
Se mistä emme tiedä miten se on sitä ei ole maailmaa, ei ole olemassa. Voimme kuvitella/uskoa  että Jumala tai Jeesus on olemassa, mutta emme tiedä miten ne ovat. Emme tiedä miten ne vuorovaikuttavat.
Niitä ei siis ole tässä maailmassa.

Myönnän, aika naivi tulkinta. Tarkoituksellisen härnäävä. Luulen että vastaanväittäjillä on vielä naivimmat tulkinnat.

Odotan...
päivä kerrallaan

THL tiedottaa

#269
.
Tiede ei ole toistaiseksi päässyt tutkimuksissaan ns. alkuräjähdykseen saakka. Ollaan kyllä hyvin hyvin lähellä.

Tämä ns. alkuräjähdys on tähän asti paras teoria tämän meidän asuttamamme
maailmankaikkeuden alusta (oletetaan, että aluksi oli aivan uskomattoman tiheä singulariteetti, joka räjähti). Se, että puhutaan räjähdyksestä, on täyttä sattumaa, nimityshän perustuu erään tiedemiehen tokaisuun.

Kilpailevat teoriat, kuten monet uskonnot, eivät perustu tieteeseen, eivät, vaikka aivoja, joissa nämä uskonnot ovat syntyneet ja majailevat, on tutkittu myös tieteellisesti.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä