Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 37 Vieraat katselee tätä aihetta.

Syrinx

Hiihtolenkkejä en ole tehnyt ties miten pitkään aikaan, kellarissa on sentään pari suksia ja myös tennismailamalliset lumikengät, joita olen käyttänyt vuosien saatossa selvästi suksia enemmän. Kävelylenkkejä olen tehnyt päivittäin nyt jo kolmatta vuotta. Tänäänkin, työ-öiden välissä ja vesisateessa runsaat pari tuntia ulkona, tirppojen tähyily tietysti se motivaattori.

Kinkkuajan tuomia kiloja olen tässä karistellut pikkuhiljaa salilla ja kotona löytyvillä pienemmillä kidutusvälineillä. Parista läskikilosta voisi vielä luopua, esteettisistä syistä. Lenkkeilyä ne eivät haittaa.


Suti

Tiistai kirjoitti näin:
"Jos tämä toisen lahkeessa roikkuminen ei lopu heti, tulee jäähyt.   Molemmille."

Tuon mukaan toinenkin saa jäähyt jos "toinen molemmista" roikkuu lahkeessa.

Sikäli kuin olen ymmärtänyt, toisen lahkeissa on kyllä roikuttu vaikka olen ollut poissa. Tämä toinen on suorastaan kerjännyt sitä. Silti uhka koskee minua.
Olen vältellyt Outomaalle kirjoittamista, tunne on että Tiistai kyttää joka sanaa.
Kävisikö mitenkään että Tiistai selventäisi sanomaansa.
päivä kerrallaan

Amanda


Lepo nyt, en vahdi joka sanaa!
Eilen en tainnut käydä sisällä kertaakaan.. usein en edes lue muutenkaan kaikkea. Petipotilaana vaan katsellut telkkaria kaiket päivät ja selannut ja lukenut nettiä.

On se vain niin, ettei yksin voi riidellä.
K.K. toivon mukaan laittaa tulevaisuudessa kaiken uskontoa koskevan omaan ketjuunsa ja muut eivät häiriköi siellä.. muuten kuin asiallisesti teemasta. Asiallista kritiikkiä ei ole toisen älynlahjojen epäileminen ym. henkilöön käyvä kirjoittelu.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 09.01.15 - klo:17:06
...........
. Asiallista kritiikkiä ei ole toisen älynlahjojen epäileminen ym. henkilöön käyvä kirjoittelu.
..........

Niin, joskus se vaan on ainoa tie saada toinen osapuoli havahtumaan, että hän ei ole ainoa virheetön ihminen maailmassa, vaikka sitä asiaa julistaa.

Virheettömät ihmiset ovat useimmiten julistajia. Julistajien aika kuluu silti  hukkaan foorumeilla.

Foorumien julistajien todistukset löystyvät päivä päivältä, sillä he  eivät halua pysyä omissa ketjuissaan vaan julistavat ja sotkevat kaikki muutkin keskusteluvitjat julistustensa loppumattomilla julistuksilla.

Muisto Keijo Kullervo

#5234
Mielenkiintoinen 'Jälkiviisaat' tänään TV:ssä http://areena.yle.fi/tv/2590090

Kuunnelkaapa Kalle Isokallion kommentteja ei jääneet muutkaan sanattomaksi. Varsinkin Jan, mikä se nyt sukunimi olikaan, oli aika pirteänä...

K.K.

PS. Harmi kun en saanut aikaisemmin katsottua... Jos olisin saanut, niin kommenttini olisi ollut vielä kiihkeämpiä...
Näin myöhään tahtoo tulla uni silmiin eikä muusta ajattelekaan...
 
"Tie, Totuus ja Elämä?"


karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 09.01.15 - klo:22:48
Mielenkiintoinen 'Jälkiviisaat' tänään TV:ssä http://areena.yle.fi/tv/2590090


Minä taas olen jälleen ja jälleen alkanut kaihtamaan omalta osaltani ns. jälkiviisautta.

- "Mitäs minä sanoin" ? se on jälkiviisautta. (sitäpaitsi kukaan ei kumminkaan muistaisi, että mitä sanoit)

Ainakin olen luvannut itselleni yrittää olla viisastelematta jälkiviisauksilla.

Etukäteen oivaltaminen sen sijaan on kaikkein paras tapa välttyä vaikeuksilta. Näin olen yleensä tehnytkin ja nyt skarppaan lisää.

Foorumiyhteisöissä nämä etukäteen oivaltavat vaikuttavat olevan vähemmistönä. Ymmärrän sen, alue on niin peräti vaikeaa,

Muisto Keijo Kullervo

"Jokaisen pitäisi tajuta, että sotaa käyvä valtio lähi-idässä, Ranska, joutuu terroristiskuihin radikaalien muslimien toimesta...

Ja niin, kuten todettua, on tapahtunutkin jo...

Ranska voi olla täysin solidaarinen asiassaan 99.9 prosenttisesti, mutta se yksi prosenttia muslimitaustaisista on vaikeasti kurissa pidettävissä...

Ranskassa on sangen paljon muslimitaustaisia...

K.K.

PS. En ole kenenkään puolella erikseen, mutta tosiasioiden tunnustaminen on viisautta yhä edelleen..."
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Suti

Mitä K.K. oikein haluaa sanoa?

Keille ei ole selvää että radikaali-islamistit hyökkäävät nyt Ranskassa, huomenna jossain muualla? Mitä tosiasioiden tunnustaminen oikein tarkoittaa ja kukakne tuntee?

Mihin Ranskan käymään sotaan K.K. viittaa - ISIS:n lentopommituksiin?
Pitäisikö K.K.:n mielestä ISIS jättää rauhaan vai onko K.K.:lla joku nerokkaampi vaihtoehto mielessä ISISn hoitamiseen. Oli ISISn synnyn syy mikä tahansa tosiasia on, että ISIS on. Ja al-Qaida. Ja Boko Haram. Ja.....

On helkutin helppoa tuomita kaikki paha ja kannattaa kaikkea hyvää, mutta kuvitelma että sillä tapaa saa enkelin kruunun päähänsä on väärä.

Voiko tässä (Charlie Hebdo-tapaus) olla olematta kenenkään puolella? K.K. luulee että voi.
päivä kerrallaan

Muisto Keijo Kullervo

"Olin päiväunilla kun puheradiosta tuli asiaa intuitiosta...Jäin kuuntelemaan... Mielenkiintoista ja järkevää...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Intuitio

Itse asiassa niin kuin kerrottiin, olen tehnyt jo monta vuotta...

Jopa tutkielmani joista enemmän kotisivullani, olen tehnyt lähes pelkästään intuitioni avulla...

Nyt lähemmin:

Kuinka usein teet päätöksesi mielleyhtymää apuna käyttäen?Voitko kertoa asiasta omin sanoin?

Jään odottamaan..."

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 11.01.15 - klo:15:43
"Olin päiväunilla kun puheradiosta tuli asiaa intuitiosta...Jäin kuuntelemaan... Mielenkiintoista ja järkevää...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Intuitio

Itse asiassa niin kuin kerrottiin, olen tehnyt jo monta vuotta...

Jopa tutkielmani joista enemmän kotisivullani, olen tehnyt lähes pelkästään intuitioni avulla...


Jään odottamaan..."

K.K.

Jäät siis kuulolle sen jälkeen kun olet ensin kehuskellut itseäsi mennen tullen.

... Kuuntelen auvoisen avoimin mielin ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä