Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tämän päivän mietteet

Aloittaja Alien Weird, 05.08.11 - klo:14:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 57 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Lainaus käyttäjältä: kromi - 24.06.14 - klo:17:21
Ihmisen, joka ei koskaan pysty näyttämään ja tunnustamaan hulluuttaan, vaan yrittää piiloutua "asiallisuuden" taakse, pitäisi ymmärtää hakeutua asiantuntevan hoitohenkilöstön huomaan.


Estynyt ihminen ei pysty näyttämään paljon muutakaan.

Hulluutensa näyttäminen on niitä kovinpia juttuja. Ei onnistu usein kuin pysyväishullulta. Tarvitsee siis hulluus-nimikkeen suojaa, että voi olla se, mikä on. Tosin väkivaltaa sekin kaventuminen.

Juha

Lainaus käyttäjältä: kromi - 24.06.14 - klo:17:44
Kuinka kauan oot vielä ajatellut olla siellä näppiksen takana?


Riippuu.
Nykyään on ollut periodista. Aiemmin oli jatkuvampaa.

Kyllä nettikirjoittelu sopivasti tehtynä on hyvä juttu.
Parempi kuin moni asia, joita ei kyseenalaisteta perinteiden takia.

kromi

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:17:46

Hulluutensa näyttäminen on niitä kovinpia juttuja. Ei onnistu usein kuin pysyväishullulta. Tarvitsee siis hulluus-nimikkeen suojaa, että voi olla se, mikä on.

Höpö höpö!
Ihminen on mikä on!
Ei siihen mitään todistuksia tarvita.
Typerintä on, jos kuvittelemalla jonkin ominaisuuksistansa heikommaksi kuin muilla, jää sen varjolla peiton alle, todeten, ei musta mitään tule!

Juha

Lainaus käyttäjältä: kromi - 24.06.14 - klo:17:59Typerintä on, jos kuvittelemalla jonkin ominaisuuksistansa heikommaksi kuin muilla, jää sen varjolla peiton alle, todeten, ei musta mitään tule!


Voisi hyvin ajatella, että pystyisi tavoittamaan useitakin menestysreittejä. Ne eivät vain itselle merkkaisi mitään. Toteutuessaan olisi se tilanne, että kaikki ovat ulkoisesti katsoen ok, ja tulisi olla hyvä olla. Perustellusti. Miten siinä voi olla enää oma itsensä? Ajanut itsensä tosi pahaan tilanteeseen. Ei tää oo hyvä juttu.

Ihmisillä voi olla erilaisia ongelmia, eikä ulkoinen menestyminen ole välttämättä se oma pääjuttu. Sen avulla ei vaikeuksista ehkä pääse. Joku kuvittelee, ja kuvitelma auttaa pyrkimään, jolloin elää vielä toivossa. Kun ei saavuta kuvitelmaa, on siltä osin onnellinen pyrkijä. Ei kaikki tähän sokeuteen pysty.

Juha


Kromi.

Teen niin, että kun olen kotona, niin silloin kun olen netissä, olen mieluusti aktiivinen, jos voi olla.
Kun olen kotona, enkä netissä, teen muuta.
Kun olen muualla kuin kotona, keskityn sitten taas eri asioihin.

Kodin ulkopuolella on seuraavia juttuja:

– osa-aikatyöt (ja lisä-työn haku osin)
– liikunta
– live-ihmiset

Liikunta on sopivana ihan kiva juttu, tosin välillä ei uskalla mennä noille yleisille liikuntapaikoille. Periaatteessa siellä voi selvitä, mutta ainakin joskus ahdistaa pitemmän aikaa lähteä, joten voi jäädä lähtemättä.


karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:18:35



Liikunta on sopivana ihan kiva juttu, tosin välillä ei uskalla mennä noille yleisille liikuntapaikoille. Periaatteessa siellä voi selvitä, mutta ainakin joskus ahdistaa pitemmän aikaa lähteä, joten voi jäädä lähtemättä.

Miten niin ahdistaa lähteä ?

Miksi siellä ei muka voisi selvitä. Minä kun lähden liikkumaan olen jo lähtiessä selvä,

Juha


Ei se ahdistus ole olemassaolevana huono asia. Kun ahdistaa, on onnistuneen lähdön anti sitäkin parempi ja hyödyllisempi. Toteutumisen vähyys on ongelma, tai se, ettei noita kerry aina riittävästi. Joskus on toki hyvä olla pois kaikesta, ja omissa oloissa.

risto

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:18:57

Ei se ahdistus ole olemassaolevana huono asia. Kun ahdistaa, on onnistuneen lähdön anti sitäkin parempi ja hyödyllisempi. Toteutumisen vähyys on ongelma, tai se, ettei noita kerry aina riittävästi. Joskus on toki hyvä olla pois kaikesta, ja omissa oloissa.

Tämä on selvä todiste ruumiista irtautumisesta

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Juha - 24.06.14 - klo:18:57

Ei se ahdistus ole olemassaolevana huono asia. Kun ahdistaa, on onnistuneen lähdön anti sitäkin parempi ja hyödyllisempi. Toteutumisen vähyys on ongelma, tai se, ettei noita kerry aina riittävästi. Joskus on toki hyvä olla pois kaikesta, ja omissa oloissa.

Minua taas ahdistaa olla liikaa neljän seinän sisällä.

Haluan ulos, pihalle, puutarhaan, sieni- ja marjametsään. Haluan hengittää raikasta ilmaa, haluan tavata muita ihmisiä, kaikenikäisiä, käymme kirppiksillä, muissa kaupungeissa muualla, joskus poissa Suomesta.

Minua kyllä ahdistaa, jos joudun jämähtämään pitkäksi aikaa kotiin.

Me ihmiset olemme niin erilaisia, joistakin on tullut kotitonttuja, ehkä ovat arkajalkoja, joilla ei ole asiaa muille ihmisille muuten kuin Netin kautta.

Juha

#3509
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 24.06.14 - klo:19:03
Minua kyllä ahdistaa, jos joudun jämähtämään pitkäksi aikaa kotiin.


Näin se on mullakin silloin, kun muu elämä kulkee hyvin. Olin melko pitkän aikaa käytännössä irti netistä. Ihan kivaa vaihtelua, ja kotona oli hyvä käydä lähinnä nukkumassa. Ne vähät rahat loppuivat, joten nyt on taas enemmän tätä nettiä ja yksinäisempää kotielämää.

Muualla oleminen maksaa jonkin verran. Pienet varat loppuvat helposti. Jos ei töitä riittävästi, on oltava lähinnä kotona. Ehkä on jotain vaihtoehtoja, tosin en ole vielä keksinyt riittävästi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä