Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Muut foorumit

Aloittaja risto, 06.01.12 - klo:18:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha

Hipillä oli Näkkärillä asemaa, tosin se pieneni kaiken aikaa, minkä vuoksi joutui olemaan aika näkymätön loppuajasta.

Hippi olisi voinut halutessaan saada aikaan myrskyn, josta joku olisi bannattu. Ainakin keskustelu olisi kärsinyt pahasti.

Ei ollut varaa tuollaiseen riskiin.

Joudun nytkin tekemään samaa mm Rapen ja THL:n takia. Jos on selkeää puuttumisen aihetta, he voivat veivata mulle bannit. Silloin on turhaa keskustella. Eli huonoa asioiden läpiviemistä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 23.08.14 - klo:17:04
Olen 1000%:sti kärryillä, koska tunnen räyhääjät kuin omat taskuni ja tiedän , että he ensimmäisinä lipeövät rintamasta ja jättävät tukijansa tuleen seisomaan.

Minä luotin pensadoriin enkä pettynyt.

Tämän uskon. Siis molemmat kommentit.

En ole räyhääjä tossa mielessä. Enkä jättänyt sinua. Sinä jätit minut.
Teit virhepäätelmän, mistä et selvinnyt enää ymmärtämään tilannetta.

Arvostan sitkeyttä, periksiantamattomuutta, tehokkuutta, aikaansaamista, tulosta, viisautta, älyä, ... Ei ole hyvä typerehtiä, koska se ei auta mitään. Kunnon räyhääjä on liian yksisilmäinen. Sen vuoksi sen voi puhaltaa laudalta kuin lehden.

Kremppamestari

Kenen tahansa foorumiauktoriteettia voidaan murentaa mutta se vaatii ehdittomasti useamman kirjoittajan yhteistyötä. Se ei tarkoita samanmielisyyttä välttämättä missään muussa asiassa.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 23.08.14 - klo:16:48
Puolustin sinua aikoinaan sadoissa viesteissä uhraten oman uskottavuuteni kun hyökkäilit ylläpitoja vastaan silmittömästi, koska uskoin yleislnjaasi. Kiitikseksi sain petturuutta ja selkään puukottamista. Olet tavallaan iljettävämpi otus kuin thl tai tm vaikka puolustankin oikeuttasi kirjoitella sekavia.

Pitäisikö Juhan ehdottaa minulle taas uuden ketjun avaamista ?

Ketjun nimenä olisi esim. Kumpi on iljettävämpi todellisuudessa Juha vai Kremppa ?

Siinä voisi samalla pohtia uudenlaista avoimuutta Foorumeilla. Omalla kuvalla oltaisiin liikkeellä, samoin vaimon, taikka avopuolison kuva, kuvat lapsista tai elatusvelvollisista yleensä.

Samoin tilitiedot pankkitalletuksista kuukausittain, tilinumerot peitettyinä. Osakkeet yms.

Näin päästäisiin avoimeen ja luottamukselliseen Foorumiin. Juhalla se olisi suht vaivatonta, oikeastaan hän on jo näyttänyt kaikki, tilitkin, puheittensa mukaan nollilla taikka sitten miinuksella.

Juha

Minut sekoitetaan usein heiveröiseksi tahallaan ja/tai tahattomasti.

Vaikutan naivilta, hyväuskoiselta, sekoilevalta, ... Olen mielisairas.

Ei kannata noiden takia sekaantua. Suuri osa on tässä erehtynyt.

Kremppamestari

Pensador ilmaisi ja listasi ymmärrettävästi keskustelutavoitteensa vaikka ne olivat utopistisia. Minä olen lukemattomat kerrat ne ilmaissut mielestäni selkeästi. Juhan pyrkimykset ovat edelleen epäselviä.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 23.08.14 - klo:17:09Kenen tahansa foorumiauktoriteettia voidaan murentaa mutta se vaatii ehdittomasti useamman kirjoittajan yhteistyötä. Se ei tarkoita samanmielisyyttä välttämättä missään muussa asiassa.

En tainnut ymmärtää tokaa lausetta. No, ...

Jos pysyy asiassa, ei asia-auktoriteettia voi nujertaa joukollakaan. Mielikuvien avulla saa aikaan kaikenlaista. Foorumitaistot käydäänkin vaikutelmien tasolla. Siinä eivät oikeellisuudet ja todellisuus paina ollenkaan. Faktoja käytetään vain jos niistä on apua. Faktat joutavat romukoppaan kun niillä ei ole vaikuttavuusarvoa.

En ole mukana tällaisessa pelissä, ja se tekee minusta pitkälle riippumattoman. On vain yksinäistä, ja siitä joutuu sitten kärsimään. Tällaisia en ole oikein tavannut.

Juha

Lainaus käyttäjältä: Kremppamestari - 23.08.14 - klo:17:17Pensador ilmaisi ja listasi ymmärrettävästi keskustelutavoitteensa vaikka ne olivat utopistisia. ... Juhan pyrkimykset ovat edelleen epäselviä.

Aika selvä juttu.

Kuka tahansa saa elämästä napakan kaavan. Eri juttu vain se, miten se toimii käytännössä.

Pensadorin tavoitteessa ei ollut kuin se hyvä, että tavoitteisiin voi pyrkiä, eikä hanskoja kannata laittaa tiskiin niiden vaikeuden takia. Kannattaa uskoa tulevaisuuteen ja itseen ja jos se tarkoittaa mallintamattomissa olevan tilanteen mallintamista lopullisen uskottavasti itselle ja muille, niin ok väliaikaisajatuksena.

Pensador oli idealisti. Venyin paljon, mutta hän koki paljon vastusta, mikä vei hänet takertumaan siihen toivoonsa, eli johonkin konkreettiseen ulostuloon.

Minulta ette elämän kaavaa tule saamaan koskaan. Jos et ota onkeen (tai ajatuksen alle) toimintaani, jää ne yleisperiaatteetkin huomaamatta.

Kremppamestari

Kyse on tietenkin ryhmäkurista eli ajetaanko jotain asiaa siihen sitoutuen vai ei. Mihinkään muuhun ei tarvitse sitoutua ja ajettava asia on määriteltävä selkeästi. Näin voidaan joskus vähemmistöasemassakin ssada jotain aikaan. Sinä et siihen yksin tai yhdessä pysty.

Juha

Uskon. Noin ajatellaan laajasti.

Minä en vain malliin luota. Fiksu ei luota siihen, minkä näkee toimimattomaksi.

Täytyy varmaan vinkittää tarkemmin toimintaani. Se on kyllä vaikea asia ilmaistavaksi.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä