Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Energian kulutus, ilmastonmuutos, ydinenergia

Aloittaja Aakku, 27.12.07 - klo:19:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: S - 04.01.09 - klo:18:34
Sillä elämä on välillä hyvinkin sattumanvaraista; heikkouksia ja puutteellisuuksia löytyy koko ajan ympäriltä.

Kirjoituksessasi oli huomionarvoista, että heikkoudet ja puutteellisuudet löytyvät siis ympäriltäsi, eivät sinusta . Passiivissa puhuminen jättää oman itsen sopivasti syrjään ja voi toimia oman itsensäkin neuvonantajana kuin sivussa ;D.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

S

Arvasin että tuohon pieneen itseironiseen piikkiin ennen pitkää tartutaan. Täsmennetään taas sen verran että, heikkouksia & puutteellisuuksia saattaa löytyä milloin mistäkin, niin ympäristöstä kuin mahdollisesti omasta itsestäkin, jos niitä vain alkaa liiaksi tiedostamaan tai ottamaan joka tilanteessa esille. Eli riippuu ihan siitä, mihin niitä vertailee, tai yleisten käsitysten mukaan toiminnassaan liittää.

Jos unohtaa vertailun, tyytyy siihen mitä osaa & mihin kykenee, eikä havittele taivaita; niin puutteita tai vajavaisuuksia tuskin edes huomaa. Ainakaan itse, mutta muiden puolesta ei voi mennä sanomaan mitään. He voivat huomata sellaista, mitä itsessään ei edes tiedosta?!

- Oman itsensä neuvonantajana toimiminen on todellakin mahdollista, ainakin itseoppineelle Tietäjälle. Suosittelen muillekin, jos vain kyvyt & ominaistaidot riittävät - tai luonne muuten antaa periksi!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Stara - 04.01.09 - klo:21:42
Lainaus käyttäjältä: S - 04.01.09 - klo:18:34
Sillä elämä on välillä hyvinkin sattumanvaraista; heikkouksia ja puutteellisuuksia löytyy koko ajan ympäriltä.

Kirjoituksessasi oli huomionarvoista, että heikkoudet ja puutteellisuudet löytyvät siis ympäriltäsi, eivät sinusta . Passiivissa puhuminen jättää oman itsen sopivasti syrjään ja voi toimia oman itsensäkin neuvonantajana kuin sivussa ;D.

Kylläpä sitä nyt ollaan siellä läystäkkeen toisella sivustalla -- sanoisinko, no, sanon -- piikikkäitä.

Jos nyt äSSä tossa vähän itteensä kehua retosteli, niin ei siitä tarvitse heti numeroo tehdä. Kyllä S sen itse hoitaa!

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Tämä ketju on vajonnut jo aikamoiseen rönsyilyn suohon, joten ei lisärönsy enää pahitteeksi ole. Vaikka kuinka koitetaan pysyä asiassa, se ei ole näköjään mahdollista näillä nykyisillä resursseilla. Tarkoitus ei ole myöskään itseään kehuskella, vaan kertoa vaatimattomaan tapaansa paljas totuus, riisuttuna kaikesta epäolennaisesta.

- Jos joku toinen läystäkkeen toisella puolella, vaikkapa siellä 'ulkomailla' tekee asiasta numeron, niin se on sitten jo oman hallintani ulkopuolella. Eikä sitä vallitsevaa asenneilmastoakaan niin vain muutetakaan, vaikka ilmaston/maisemanvaihdos voisi kyllä tässä paikassa tehdä välillä hyvää.... antaa uutta energiaa seuraaviin koitoksiin?!

rapevainaa

Kyllän iso ässä on ehdoton voittaja tässä väittelyssä.
Minä käytän lainasanontaa "minä tiedän jne..
Ässä toteaa suvereenisti:"minä tiedän tutkimattakin...

ässä on vaan haksahtanut siinä. Hän velloo suuren valtavirran mukana tietämättään. 95% ei vaivaudu tsekkaamaan googlesta, miten asiat todella ovat.

Indigo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.01.09 - klo:10:28
95% ei vaivaudu tsekkaamaan googlesta, miten asiat todella ovat.

:)

jes. onneksi on guugle.

Kuopus suunnittelee kuulemma sellaista kovalevyä jonka voisi vain tuupata päähän.
Ei tarttis nääs käydä koulua suatta.

Itseasiassa järkevä ajatus, noinniinko symbolisesti.
Mihin koulua tarvitaan kun meillä on jo guugle.

Kvanttimekaniikankin voi opetella ymmärtämään noinniinko helposti. Ei kuluis muuten suatta yhteiskunnan varojakaan koulujen ylläpitoon. Voitais rakentaa silläkin rahalla vaikka niitä nooanarkkeja tjms. terpeellista. Tai hei, nyt keksin paremman, saatais vaikka kaks jotain draakenia. Ehkä.

Indigo

THL tiedottaa

.

Arvoisa vakavasti seurusteleva rouva Indigo!

Teidän viestiänne lukiessani jouduin niin vakavan naurukohtauksen villitsemäksi, että – niin, sanottakoon se tässä kaikkien kuullen – putosin tuoliltani. Minulla ei ole tällaisen vahingon varalta vakuutusta. Soitin vakuutusyhtiööni, josta todettiin tylysti: "Teidän pitää hakea korvausta vahingon aiheuttaneen vastuuvakuutuksesta. Tiedustelkaa, onko tällä kyseisellä henkilöllä sellaista vakuutusta."

Niin, että onko?

nimim. häntäluukin murtu

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 05.01.09 - klo:10:28
Kyllän iso ässä on ehdoton voittaja tässä väittelyssä.
Minä käytän lainasanontaa "minä tiedän jne..
Ässä toteaa suvereenisti:"minä tiedän tutkimattakin...

ässä on vaan haksahtanut siinä. Hän velloo suuren valtavirran mukana tietämättään. 95% ei vaivaudu tsekkaamaan googlesta, miten asiat todella ovat.

Noin vuosi sitten totesin tässä samassa ketjussa:

Lainaus käyttäjältä: se - 13.01.08 - klo:16:05

Kummallista.
Faktat ovat kaikkien saatavilla. Käyttäkää niitä, älkää pelkkiä mielipiteitä.

:(

S

Vai ollaan sitä joidenkin mielestä 'haksahtaneita,' eihän sitä muuten tietenkään näissä oloissa outoja oltaisikaan. Mutta valtavirrassa kulkemista yritän välttää parhaani mukaan, koska niiissä vastavirroissakin on ihan tarpeeksi kahlaamista.

- Kuukkeliinkaan en kyllä missään olosuhteissa luottaisi, koska sen 'tiedot' johtavat kuitenkin tavalla tai toisella harhapoluille. Kun on löytänyt jo omat tiedon uomansa, turha niiltä reiteiltä on enää poiketa sivuraiteille. Vaikka tässä ketjussa on kyllä jo ansiokkaasti otettu ns. harha-askeleita puolin sekä toisin...?!

Amanda

Lainaus käyttäjältä: Indigo - 05.01.09 - klo:11:21
Tai hei, nyt keksin paremman, saatais vaikka kaks jotain draakenia. Ehkä.

Indigo

Anteeksi tietämättömyyteni: mikä on draakeni? Guuglekaan ei tiedä.

Lainaus käyttäjältä: se - 05.01.09 - klo:11:47

Niin, että onko?

nimim. häntäluukin murtu

Indigo varmaan puhaltaa virtuaalisesti siihen, että paranee,  se on vähintä mitä voi tehdä kun ei ole vakuutustakaan :D

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä