Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ihmisen tarkoitus

Aloittaja risto, 09.02.12 - klo:22:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 23 Vieraat katselee tätä aihetta.

risto

.
Olen ollut aikaisemmin tyytyväinen siihen, että näen, mitä näen.
Mutta  nyt on alkanut tuntua siltä, että sittenkin, tärkeää olisi nähdä sellaista mitä ei näe.

Nyt kun olen eläkkeellä, välillä tulee tunne, että pitäisi mennä tai pitäisi tulla, mutta sitten tajan, että ei mun tarviikkaa.

Hmm. No pitääkö eläkkeellä nähdä sellaista mitä ei näe.  Ei ainakaan mun tarte. Nähköt muut kun kerran haluaa.

karpalo

Olen myös eläkkeellä. Onneksi en yritä mietiskellä olemattomia.

En luule olevani sen parempi filosofi tai suuri, uudentyyppinen super-hyperajattelija, mullistaja,  vaikka minulla olisi oma keskustelufoorumi, tai vaikka olisin vain siinä osa-aikaisena  talonmiehenä.

Minua ennen maailmanlaajuiseen maineeseen päässeet suuret ajattelijat saavat pitää rauhassa oman nimensä. En yritä lainata heidän nikkejään peittääkseni omaa, toimettomuuden aiheuttamaa sekavuustilaa, jos sellainen tulisi eteeni.

Hienoa, että näin ei ole käynyt.

risto

Lainaus käyttäjältä: kevytoheistaja - 22.02.12 - klo:08:53

Olen myös eläkkeellä. Onneksi en yritä mietiskellä olemattomia.

et vai! On tämä myrskyisä keskustelu temmannut minutkin mitä ihmeellisimmille alueille joita en tiennyt olevankaan.

Runous, nerous, 8 maailman ulottuvuutta, rinnakkaisfoorumit, rumat tissit, ja piste iin päällä, näkymättömän näkymättömyys.

Pahinta on,että kun pitäisi ladata akkua, niin se on yhtä oikosulkua toisensa pesään.

.

Tiistai

Eikö se 0047 käy uimahallilla lataamassa. Mutta jos noin helpolla saat oikosulkuja, niin se voi olla hengenvaarallista vedessä.. varovaro.

Ihmisen tarkoitus on elää elämänsä ihmisiksi.

risto

.
Kävin eilen viimeksi.  Se on tosi hieno paikka. Aluksi oli koululuokka harjoittelemassa mutta sitten 2 uimaria isossa altaassa. Jos vielä aurinko paistaa lasiseinästä sisään. Ihan jees.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: 000'000'047 - 22.02.12 - klo:09:37
Pahinta on,että kun pitäisi ladata akkua, niin se on yhtä oikosulkua toisensa pesään.

Jos jostain syystä joudun myrskynsilmäkeskusteluun mukaan, niin huomaankin akkujeni purkaantuvan.

Joitain aikoja sitten sain eräältä työnantajalta/toimeksiantajalta luvan käydä uimahallilla heidän piikkiinsä. Kävinkin usein, nimi kirjaan vaan ja kuittaus. Ihan hieno homma, vaikka en mikään hyvä uimari olekkaan.
Mutta näkihän siellä niitä huonompiakin ja juttua piisasi löylyfoorumilla. Mielestäni se porukka siellä ei ratkonut maailman suurimpia ihmeitä.

Kukaan kai ei varmaan uskaltanut alkaa löpistä avaruuden ihmeistä, työntö/veto/imuvoimasta, painovoiman vastavoimana,  porukka olisi katsonut merkittävästi toisiaan ja joku olisi varmaan näyttänyt sormella ohimoaan ikäänkuin vahingossa.

Patu

Tuossa tuli esiin syy miksen käy yleisessä uimahallissa. Tykkään niin puhua teorioista, varsinkin säieteoriasta.
Ihmisen tarkoitus on ratkoa teorioita, ei käydä uimahallissa.

THL tiedottaa

Kun tuon Patun edeltävän viestin ja tämän
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.02.12 - klo:11:30

"Älykkäiden ihmisten kanssa on mukava keskustella."

yhdistää, ollaan aika lailla asian ytimessä.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: Patu - 22.02.12 - klo:12:52
Tuossa tuli esiin syy miksen käy yleisessä uimahallissa. Tykkään niin puhua teorioista, varsinkin säieteoriasta.
Ihmisen tarkoitus on ratkoa teorioita, ei käydä uimahallissa.

totta. Hukkaan menee teoreetikon elämä jos yleiseen uimahalliin menee. Hikisiä ihmisiä siellä. Hyi olkoo.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 22.02.12 - klo:14:04
Kun tuon Patun edeltävän viestin ja tämän
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 21.02.12 - klo:11:30

"Älykkäiden ihmisten kanssa on mukava keskustella."

yhdistää, ollaan aika lailla asian ytimessä.

joo. Se on yhtä vaikeeta kuin etsisi heinäsuopaa silmäneulasta...

Näillä foorumeilla. Mihin vittuun ovat hävinneet kaikki universumin tarkastajat?
Kadonneet rinnakkaisjatkumoon?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä