Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.03.13 - klo:03:51
.
Sillei, että tietokoneiden hallintaan perehtynyt tekee tälle sivustolle sellaisen härpäkkeen, joka sallii vain viisi vuotta sitten tai sitä aiemmin rekisteröityneiden osallistumisen, mutta ei muiden.

Montako meitä sit olis?


yks kuollu, mutta voimissaan, sinä ja minä... Eipä monta. Muut ovat poistuneet ja kirjautuneet myöhemmin.  Jospa tehtäis niin, että me vanhat perustetaan suljettu salainen ryhmä facebookiin? Ja sinne ei saa kutsua ketään ...Tunnetko sä thl ne muut, mehän ollaan jo kamuja :) viisi vuotta on kyllä liian pitkä aika.. Ja teknisesti on kai mahdotonta toteuttaa outomaassa. Vois siellä välillä jutella ihan oikeassa elämässä...on niin kauan tunnettu.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

#361
.


.
Tehkääpä niin, olkaa niin kilttejä. Pysykää  loukossanne. Siellä mihin ei vieraat pääse lukemaan eikä kirjoituksillaan häiriköimään. Mutta tuolta oudon  avaruuden oudoista  tähtisumuista voi tulla vieraita joille ei mikään ole mahdotonta.
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 29.03.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 29.03.13 - klo:03:51
.
Sillei, että tietokoneiden hallintaan perehtynyt tekee tälle sivustolle sellaisen härpäkkeen, joka sallii vain viisi vuotta sitten tai sitä aiemmin rekisteröityneiden osallistumisen, mutta ei muiden.

Montako meitä sit olis?


yks kuollu, mutta voimissaan, sinä ja minä... Eipä monta. Muut ovat poistuneet ja kirjautuneet myöhemmin.  Jospa tehtäis niin, että me vanhat perustetaan suljettu salainen ryhmä facebookiin? Ja sinne ei saa kutsua ketään ...Tunnetko sä thl ne muut, mehän ollaan jo kamuja :) viisi vuotta on kyllä liian pitkä aika.. Ja teknisesti on kai mahdotonta toteuttaa outomaassa. Vois siellä välillä jutella ihan oikeassa elämässä...on niin kauan tunnettu.

Mut, onhan meillä nämä sivupersoonat, hups, Tuplanikillä ainakin 50.

Aika monta nettikeskustelijaa, fiksuja joo, tunnen näiden foormeiden ulkopuoleltakin. Kyllä siitä aika kiva porukka kokoon saadaan.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 28.03.13 - klo:22:40
Joo ne on upeita kirjoituksia, mutta minä en enää halua niitä enkä sun tekopyhää naamaan kuvatusta.

.senkun oot niiku ei mitään.

.

Mkä kumman pakkomielle on kuitenkin lukea.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Tästä foorumista: Ehdotan, että kaikki tarinat laitetaan samaan ketjuun. Meillä on ennenkin ollut tarinaketjuja. Sinne saa kaikki kirjoittaa noita juttujaan samoin kuin nyt on tuo musiikin maailma-ketju musiikista. Jos joku kirjoittaa tarinamaisen jutun jonnekin, niin mode saa siirtää sen sinne yhteen ja samaan ketjuun ilman valitusoikeutta. Siten saamme muista keskusteluketjuista helpommin luettavia ja sujuvia. Onko tälle asialle kannatusta?
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)


Posiella

Lainaus käyttäjältä: juuli - 29.03.13 - klo:23:33
.


.
Tehkääpä niin, olkaa niin kilttejä. Pysykää  loukossanne. Siellä mihin ei vieraat pääse lukemaan eikä kirjoituksillaan häiriköimään. Mutta tuolta oudon  avaruuden oudoista  tähtisumuista voi tulla vieraita joille ei mikään ole mahdotonta.
.
Hyi helvetti. Juulihan on niinkuin Pohjois-Korean nuori diktaattori! Jos ei tehdä, niinkuin Juuli sanoo, niin sitten Juuli hyökkää tänne. Ensin laittaa söpön kuvan ja toivottaa hyvää pääsiäistä. Seuraavassa viestissä on jo aivan raivopäänä uhkailemassa ties millä. Onko meidän ihan oikeasti pakko sietää tämmöstä? Näkkärillä olisi bannattu jo aikoja sitten. Ilmankos Juulia ei siellä ole...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 30.03.13 - klo:10:45
Tästä foorumista: Ehdotan, että kaikki tarinat laitetaan samaan ketjuun. Meillä on ennenkin ollut tarinaketjuja. Sinne saa kaikki kirjoittaa noita juttujaan samoin kuin nyt on tuo musiikin maailma-ketju musiikista. Jos joku kirjoittaa tarinamaisen jutun jonnekin, niin mode saa siirtää sen sinne yhteen ja samaan ketjuun ilman valitusoikeutta. Siten saamme muista keskusteluketjuista helpommin luettavia ja sujuvia. Onko tälle asialle kannatusta?

Jees, näihä myö tehhäänkii...........

Juuli Hukkaskukka




Ylileveä kuljetus kumpikin. Ei housuja kummallakaan.
Kukahan lienee. Arvaa.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 30.03.13 - klo:14:35
.
Jos joku muukin haluaa harrastaa omanperseen tai majavan kuvaamista, Amazonista saa pönttökameran starter kittejä.

http://www.amazon.co.uk/BIRD-NEST-BOX-CAMERA-STARTER/dp/B000U7MU6A


Aika pervo harrastus mutta jos eläkkeellä ei ole muuta tekemistä.

.


Sieltäkö hankit.
.
reino & aino hukkanen

karpalo

#369
Lainaus käyttäjältä: juuli - 30.03.13 - klo:13:32

.

Kukahan lienee. Arvaa

Omakuvasi varmaan. Niitähän viljelet työksesi.