Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

.
  Eipäs kirjotakaan. Hihihii... sun juttujas. Ave muka...hihihi... Kysy hyväihminen Avelta äläkä kirjoittele päättömiä otaksumiasi..
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.


Juu. Sait vertaistasi seuraa.
.
reino & aino hukkanen

Outomaa

LainaaJa Tiistai. Minä en ole laittanut itse yhtään omia enkä tekemiäni kuvaa googleen

Minäkö kärvistelen? Kyllä se on Juuli, joka kärvistelee.
Kyllä Google, Bing, Yahoo ja mitä niitä on löytävät Juulin vastoin tahtoasikin.

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

#383
.
  Erehdys, Tiistai. Ei ole ollenkaan närästävä olo. Päinvastoin olo on hyvin autuas. Taivaallinen suorastaan. Huolimatta rutinoista.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

.
   Onko tullut Tiistaille selväksi etten riko lakia. Mikset ota selvää asoista ennenkuin kirjoitatat. Minä nyt vasta huomasin sen lainrikkomisepäilyn . Voi H...i teidän kanssa, ette tiedä ja kirjotatte kuitenkin. Lainvastainen, voi......!
Ihan on muut kirjoitukset onneksi lainmukaisia täällä. Mitä sinä puhut piiloon menosta. Itse säestät samanlailla.
.
reino & aino hukkanen


Outomaa

#385
Mukava ilta takana ja ajattelin katsoa vielä, mitä täällä on meneillään.
En ole väittänyt, että rikkoisit lakia. Yleisesti vain meinasin, että kannattaa vähän katsoa, mitä lainaa vaikka täällä ei niin nuukia ollakaan. Tästä on keskusteltu ennenkin.

Taisin sanoa jotain, ettei ne kuvat olet yksistään sinun luovuutesi tuloksia vaan netistä kopsattuja muokattuja kuvia.. ilmaisia. Sen verran tiedän minäkin. Monet kuvapankit tarjoavat muutamia todella hyviä valokuvia ym. ilmaiseksi, kun muu sisältö on maksullista.  Yrittävät saada kanta-asiakkaita, kai.

Ja Google on hakukone, se löytää muutamassa sekunnissa satoja tuhansia hittejä hakusanoille.  Jos jotain on itsestään nettiin laittanut, ne se kyllä löytää. Olen joskus googlettanut itseäni, ällistyin mitä se löysi, olin jo täysin unohtanut ja poistaisin, jos voisin.

You have an attitude problem :)
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka

.

Moonstruck


Profiili Sähköposti Yksityisviesti (poissa)
   
   
Vs: ÄlyVähä
« Vastaus #542 : tänään kello 00:05 »
   Vastaa lainatenLainaus
Samat sanat.

En tullut edes sisälle tämän takia. Juuli valittaa jatkuvasti ylläpidolle kuvien lainaamista ynnä muuta. Mutta minulla on se käsitys, että melkein kaikki hänen kuvansa ovat lainvastaisesti netistä kopsattuja, hän liimaillée ja leikkelee niitä yhteen. Tyyli on liian kirjavan erilaista, että olisi yhden henkilön tekemää, Juulin.

Niin kauan, kun ei lataa kuvaa omalle konelleen vaan se on vain Linkki, niin tietääkseni se ei ole kovinkaan paha rikos.

Jos tämä ei lopu, koko ketju menee punkkeriin piiloon.

(Onneksi ollaan Klubilla.)

......................................

Mitä sitä , Tiistai, tässä mahtanee lukea. Ihan kuin lukisi jotta sinulla on käsitys  lainvastaisuudesta. Mutta sitähän sinä et sano, vai. Enkä  ole kuin kerran valittanut siitä yömyssykuvasta. Kerta ei ole jatkuvasti. Minä leikkelen, väritän, poistan, lisää ,  piirrän itse.  Muutan,  etc.  Minä en riko lakia, ymmärretty, vai.

Juuli
.
reino & aino hukkanen

Outomaa


Sorry, otan takaisin tuon sanan.

Kirjoitin sen tuohtuneena, kun Sinä valitit monta kertaa jonkun kuvasi lainaamista, jonka olet ise nettiin laittanut. Ja että se olisi lainvastaista.

Ja kuin jo kirjoitin voisit hellittää vähän.. pipoa tai hatun nauhoja.



Huomenna aprillipäivä  ;D
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

THL tiedottaa


.

— Kyllä mun isä sun isäs voittaa. Mun isä on poliisi.

— Eikä voita. Mun isä on kon... mikä se nyt oli konruk... Kummiskin paljon voimakkaampi kun joku poliisi.

— Sen lisäks että mun isä on poliisi se on menossa armeijaan ja siitä tulee siälä kenraali. Tai ainaskin korpraali.

— Mun isä hakee kirveen. Voittaa varmasti.

— Mut sitten tulee mun äiti ja varmasti tekee selvää sun isästäs. Mun äitillä on mankeli.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

#389
Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 01.04.13 - klo:00:00

Sorry, otan takaisin tuon sanan.

Kirjoitin sen tuohtuneena, kun Sinä valitit monta kertaa jonkun kuvasi lainaamista, jonka olet ise nettiin laittanut. Ja että se olisi lainvastaista.

Ja kuin jo kirjoitin voisit hellittää vähän.. pipoa tai hatun nauhoja.



Huomenna aprillipäivä  ;D

EN valittanut montaa kertaa. Miksi sinä tämänkin asian vääristät. Niinkuin lakijutunkin. Mitähän mahtaa olla piilossa  vielä. Sinulle tekee hellitys oikein hyvää. Vähän joka suhteessa. Ennen sanottiin jottei tule kalua suorasta puusta.
.
.
reino & aino hukkanen