Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juuli Hukkaskukka

.
Kylläpäs minä nyt herätän mielenkiintoa. Että sniperkin, vanha mies, joka monilla, monilla foorumeilla jaksaa äheltää vaivautuu noin pitkään viestiin. Hengitä välillä. Ei  ole terveellistä noin pitkien viestien kirjoittelu. Ottaa pumppuun vielä. Avelle minä olen kamalasti kiitollinen.
Kiitos, Ave.
.
reino & aino hukkanen

jösses

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 26.07.13 - klo:10:37
.
Marianeito,  sukupuolenvaihtoleikkauksen jälkeen jösses on ilmeisesti omasta mielestään pätevä arvioija. Jospa opiskelisit itse ensin suomenkielen ennenkuin edes  unta näet muiden arvioinneista. Marianeidolla, nyk. jösseksellä on muutama ihan alkeellinen virhe. Tuliko tämä nyk. jösses tänne tappeluksien toivossa myöskin. Ei pätenyt, saanut huomiota muulla tarpeeksi.
.

Sinä varmaankin kykenet helposti osoittamaan nuo virheet. Tee se. Tosin ennakoiva tekstinsyöttö tässä tabletissa on niin ripeä, etten ehdi kaikkea tarkistaa. Sitä paitsi tuo kirjoittamani arvio oli kuvitteellinen, mutta sitähän te lemmenpari ette huomanneet, vaikka kumpikin kuvittelette kaiken aikaa itse. Suomen kieli ei muuten ole yhdyssana. Ja voinhan minä oman rehellisen arvionkin sinun runoistasi kertoa. Minusta ne eivät ole runoja lainkaan, vaan surkeita yritelmiä kirjoittaa runoja, eikä niitä kannattaisi tuputtaa julkisesti luettavaksi.

jösses

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.07.13 - klo:10:32
Kuvailehan sitten omien tekstiesi struktuuria. :D :D :D :D :D

Ja se sana on alekkain, ei allekkain...

Äläkä taas vääristele viestejäni, tollo. Tuo häiriintynyt jösses on hyvä sulkea foorumilta mutta vain hänen OMALLA päätöksellään. Ymmärrätkö, pikkunatsi?

Tässä teille kahdelle mummolle uhoa:


http://www.youtube.com/watch?v=n4eLMH-lUNk

Sanan oikea muoto noista versioista on allekkain. Soita Ave kielitoimistoon ja kysy sieltä. Ei kukaan voi yksin päättää, mikä sana on oikea. Ei Avekaan, vaikka alan asiantuntijana esiintyy.

Juuli Hukkaskukka

.
Marianeiti, nyk. jösses,  ei ole kykenevä lausumaan minkäänvaltakunnan arvoita kenenkään kirjoituksista.
Enää en vastaa hänen tuherruksiinsa.
.
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 26.07.13 - klo:11:16
Kylläpäs minä nyt herätän mielenkiintoa. Että sniperkin, vanha mies, joka monilla, monilla foorumeilla jaksaa äheltää vaivautuu noin pitkään viestiin. Hengitä välillä. Ei  ole terveellistä noin pitkien viestien kirjoittelu. Ottaa pumppuun vielä. Avelle minä olen kamalasti kiitollinen.

Ihan vaan siks vittuilen mitä enemmän saiteille valehtelet, eikö olis taas aika valitella "olen liikunta vammainen enkö saisi kuvia liitellä, ja kuvani on oltava isoja pienet eivät sovi kertomuksiini"
Tuossa hiukan jotta muistaisit itse miten olet ruikuttanut niin täällä kuin muuallakin.

Ja Juuuuliii mitä mun pumppuuni tulee niin sen ei pitäis sulle eikä sydän tavaritsellesi Avelle kuulua mitenkään.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.


jösses

Tuo oli uutta minulle. Ehkäpä Aven ja Juulin kiintymys johtuu siitä, että molemmat ovat ampuneet itseään polveen aavikkosodassa.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 26.07.13 - klo:12:53
Tuo oli uutta minulle. Ehkäpä Aven ja Juulin kiintymys johtuu siitä, että molemmat ovat ampuneet itseään polveen aavikkosodassa.

Heh, jösse mahdollisuushan on tietysti todennäköistäkin jos juuli kävi aavikonlaidalla vierailulla ja ave ampu kumpaakin polvilumpioon? Voi harmi jos noin on käynyt.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Juuli Hukkaskukka


Miksi tunnet noin älytöntä vimmaa minun kirjoituksiini, sniper.
Jos täällä on joku vammainen, ja röyhkeä, niin se on tämä marianneiti, nyk jösses. Katsoo oikeudekseen jopa vammoista pilkata. Pientä, pientä rajaa pitäisi sentään. Oman typeryytenä marianeiti, nyk jösses siinä paljastaa. 
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 26.07.13 - klo:13:10

Miksi tunnet noin älytöntä vimmaa minun kirjoituksiini, sniper.
Jos täällä on joku vammainen, ja röyhkeä, niin se on tämä marianneiti, nyk jösses. Katsoo oikeudekseen jopa vammoista pilkata. Pientä, pientä rajaa pitäisi sentään. Oman typeryytenä marianeiti, nyk jösses siinä paljastaa. 

Voi, voi. Eikö sun lanttuusi sit millään mahdu se jonka olen sanonut sulle jokaisella saitilla jossa leikit runoilijaa ja entisen ammattisi kuvataiteilijaa.

Yritäs edes hiukan muistella tätä olen sanonut miksi vittuilet muille koska osaat kirjoittaakin jos vain haluat.
Tuosta kuvien liittämisestä olen ottanut esiin ja vain sulle kaikki pykälät, mutta eivät upo kalloosi nekään.
Usein olen myös lukenut kun kirjoitat, että se ja se väärentelee sinun viestejäsi kysyn vaan, että mitä vittua niissäkin on väärentämisen arvoa, kerro?.

Huom! juuli lopeta tuo lapsena olo niin kukaan ei vittuile sulle.

Ja muuten en näe täällä ketään marianneitiä, jösses on kyllä saitilla. 
OKEI.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 26.07.13 - klo:13:10

Miksi tunnet noin älytöntä vimmaa minun kirjoituksiini, sniper.
Jos täällä on joku vammainen, ja röyhkeä, niin se on tämä marianneiti, nyk jösses. Katsoo oikeudekseen jopa vammoista pilkata. Pientä, pientä rajaa pitäisi sentään. Oman typeryytenä marianeiti, nyk jösses siinä paljastaa. 
.

En minä vammaisia pilkkaa. Ihmetyttää vain sellaiset, jotka sepittävät utopististen tarinoiden lisäksi itselleen vammoja saadakseen sääliä ja huomiota osakseen edes netissä. Luuletko, että minun sukupuolenvaihdosleikkaukseni meni kivuttomasti? Minulle tehtiin liian suuri siitin, joka ei edes toimi ja sitä särkee jatkuvasti. Itse rakon tyhjentäminenkin tuottaa repivää tuskaa.