Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hyödyllisiä ajatuksia

Aloittaja risto, 30.08.12 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 17 Vieraat katselee tätä aihetta.

Patu

Lainaus käyttäjältä: juuli - 06.09.12 - klo:09:35

Patu

Kun olin synnytysikäluokkaa,  ei ollut tapa jotta Uroot synnytyssaliin änkeävät.

Paskat minä joistain tavoista, missähän päin on tuollaiset tavat olleet. Onko Suomessa? Taitaa olla oma pinttynyt asenteesi joka on muka tapa.

Vaimoni todellakin toivoi minua mukaan. Ja minä menin mielelläni.
Lapsen alulle saattaminen oli yhteinen juttumme, samoin on ollut lasten kasvattaminen. Synnytys on samalla tapaa yhteinen, miksei olisi.

Minulle tulee väistämättä mieleen että Ave harrastaaa sankariutta saatuaan polveensa haavan, juuli on sankari kun miehet eivät synnytä.
Kumpikaan ei vaan osaa asiallista keskustelua. Hei jotain suhteellisuudentajua, pliis.

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.09.12 - klo:11:15
Juulin kanssa samaa mieltä. Se on tilanne, jossa olet vain Sinä ja Lapsesi j

ja taas paskat. Jos kaikki ei mene kuin elokuvissa, lääkäriä tarvitaan. Usein mieslääkäri.
ja toiset paskat. Vai että sinun lapsesi. Siis kasvatat, ruokit, hoidat varmaan sen sinun lapsesi.

Mikä ihme on tuo naisväen halu tehdä tästä feministinen taistelu. Minä varmaan olen ymmärtänyt yhteiselon ja avioliiton ihan väärin. Taitaa riittää.

risto

Joko riittää pojille tyttöjen jutuista?  :D

okeiiiiiiiiiiii.  ajattelin lopettaa tyystin kirjoittelun täällä. Eilen tekstit olivat oksettavaa luettavaa.

En ala kertomaan mitä on tapahtunut 20 vuotta synnytysten jälkeen.

Kuitenkin synnyttäminen on ollut iloisimpia tapahtumia perheeni elämässä.
Vaimoni kärsi synnytysmasennusesta nuorimman lapsen kanssa mutta hän peitti ajatuksensa.
Onhan sitä kaikkea ollut mutta synnytys menee kuiten ohi muutamassa päivässä.

Mitä elämä sitten tuo tullessaan myöhemmin on sitten ihan toista luokkaa. Se voi tuoda ylpeyttä ja hyvää mutta myös lohdutonta surua.

Mikä hienointa, on mulla on kaksi viehkoa lastenlasta ja on ilo katsella miten lapseni ja hänen puolisonsa vaalivat ja kasvattavat näitä lapsia. Synnytykset on heillä kyllä videoitu mutta ei niitä kukaan halua perhejuhlissa katsella.

3 v 3 kk pojantytär katseli kuukausi sitten Honkongin muovikassia. Siinä oli lohikäärmeen kuva .
- Noita  ei ole olemassa.
- joo, niin ei ole, sanoin.
- niitä oli olemassa silloin kun ihmisiä ei ollut vielä olemassa. Silloin oli tinosauluksia ja lohikäälmeitä. Mutta ihmisiä ei ollut. Äitikin tietää sen.

- okei. Ai silleen oli.
- oli.
.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Patu - 06.09.12 - klo:11:10
Lainaus käyttäjältä: juuli - 06.09.12 - klo:09:35

Patu

Kun olin synnytysikäluokkaa,  ei ollut tapa jotta Uroot synnytyssaliin änkeävät.

Paskat minä joistain tavoista, missähän päin on tuollaiset tavat olleet. Onko Suomessa? Taitaa olla oma pinttynyt asenteesi joka on muka tapa.

Vaimoni todellakin toivoi minua mukaan. Ja minä menin mielelläni.
Lapsen alulle saattaminen oli yhteinen juttumme, samoin on ollut lasten kasvattaminen. Synnytys on samalla tapaa yhteinen, miksei olisi.

Minulle tulee väistämättä mieleen että Ave harrastaaa sankariutta saatuaan polveensa haavan, juuli on sankari kun miehet eivät synnytä.
Kumpikaan ei vaan osaa asiallista keskustelua. Hei jotain suhteellisuudentajua, pliis.

Sinä Patu, sinä  olet se joka täällä saa riitaa aikaan.  Sehän on täysin sinun ja vaimosi välinen asia. Nyt yrität ivailla sankaruudesta. Ei sitä nyt oikein sankaruudeksi voi kutsua. Sankaritarinat syntyvät muualla esim. sodassa. Enemmän niitä syntyy siviilielämässä, synnytykseen osallistuminen ei niihin kuulu.
Sinä omistat liian suuren egon. Nahkasi roikkuu.
Jätä ivailu nille jotka sen hallitsevat. Sinä et ollenkaan. Kirjoita asoista jotka tunnet, esim vaikka tuosta sotimisesta jonka ilmisesti kokemuksiesi kautta hyvinkin hallitset. Minä taas en siitä tiedä.  Vaan synnyttäjä olen minä, sinä et.
Vai oletko.
.
reino & aino hukkanen

risto

.
Joopa. Kyllä on mennyt mauttomuuksiin tämän foorumin miesten kommentit. Sota vyöryy joka ketjuun ja sitten nokitetaan kuka on lukenut wikipediaa.

Tämä nimeltä mainitsematon sotaratsumme kertoi että kaikki nuoret miehet haluvat sotaa . Hän halusi panna maan tasalle Pietarin ja Moskovan muutama päivä sitten (20 milj ihmistä) ja nyt sitten alkaa lässyttää että useimmat miehet eivät kestä olla synnytyksessä mukana.

Jonkinlaista rehellisyyttä kaipaisin vaikka ÄÖ ONKIN 392 tinkivaran kanssa.

Jos todella miehet olisivat tällaisia kuin nämä hömelöt tällä foorumilla, kyllä jokainen nainen haluaisi synnyttää ja kasvatta lapsensa ihan yksin.

.

Posiella

Eiköhän lopeteta tämä synnyttäminen tähän. Ei teidän kanssa voi puhua mistään asiallisesti.
Heti riita pystyssä. Ja tällä kertaa riidanhaastajina naiset.

Voi, että on ikävä Starseedia, Perjantaita ja Indigoa.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Patu

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 06.09.12 - klo:11:29
Hoo, Patu! Huomannutkaan edellisten viestin tuloa väliin

Huomaan, ettet tiedä synnytyksestä mitään.

Synnytyslääkärikään ei tiedä synnytyksestä mitään koska on mies.

Puhu nyt teidän kanssa. Ette pysty näkemään asiaa kuin oman navan alle, on totta että en tiedä sinun synnytyksistä mitään.

Patu

Lainaus käyttäjältä: juuli - 06.09.12 - klo:11:46

Sinä Patu, sinä  olet se joka täällä saa riitaa aikaan.  Sehän on täysin sinun ja vaimosi välinen asia.

Älä nyt sotke, minä ja vaimoni emme riitele.
Sivumennen sanoen, kysyin hänen kantaansa näkemyksiisi. En viiitsi toistaa.

Lainaus käyttäjältä: juuli - 06.09.12 - klo:11:46Sankaritarinat syntyvät muualla esim. sodassa.

ja mistähän sinä sen tiedät. oletko ollut sodassa, edes sotaväessä?

Lainaus käyttäjältä: juuli - 06.09.12 - klo:11:46Jätä ivailu nille jotka sen hallitsevat. Sinä et ollenkaan.

Totta, sen hallitset paremmin. Keskustelutapasi on tullut selväksi.

Juuli Hukkaskukka

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 06.09.12 - klo:11:49
Eiköhän lopeteta tämä synnyttäminen tähän. Ei teidän kanssa voi puhua mistään asiallisesti.
Heti riita pystyssä. Ja tällä kertaa riidanhaastajina naiset.

Voi, että on ikävä Starseedia, Perjantaita ja Indigoa....

Voi Herttinen. Siis naiset. Ei kuule haasta. Sankariksi itseään tituleeraavia synnytykseen
osallistumattumuuden tai osallistumisen perusteella  puollat  Lue uudelleen koko ketju. Toivottavasti valkenee, -jotain.
M eistä jokainen on Arjen Sankari, ilman synnytykseen  osallistumia tai päinvastoin.
Pidämme, ( yirtämme ) koossa perheen sen Osallistumattoman, Osallistuneen avustuksella, huollamme huolehdimme.  
Puolustamme kuin Puuma.
Tarpeen tullen.
Ei tätä noilla sinun väärillä syilläsi lopeteta.
Loppuu aikanaan.
.
.
reino & aino hukkanen

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Patu - 06.09.12 - klo:11:23
Juulin kanssa samaa mieltä. Se on tilanne, jossa olet vain Sinä ja Lapsesi j

ja taas paskat. Jos kaikki ei mene kuin elokuvissa, lääkäriä tarvitaan. Usein mieslääkäri.

Kaikki synnytyslääkärini olivat miehiä.  Vain viimeksi tykkäsin käydä vanhemmalla naislääkärillä. Pitäisi käydä edes mammografiassa, tiedän liian monta rintasyövän saanutta.

Toistan: se on tilanne, jossa merkitsee vain lapsesi ja sen saaminen ulos mahdollisimman pian. Kaikki muu on merkityksetöntä.

Miljoonat naiset maailmalla saavat lapsensa ilman lääkäriä, usein ihan yksin. 7 miljardia ihmistä, heistä yli puolet naisia.
Ja tältä päivältä lähti halut kirjoitella tänne.. ehkä lähden taas kokonaan.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä