Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Oikeus / velvollisuus itsemurhaan

Aloittaja Paha setä, 16.03.08 - klo:23:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

S

Ehkä keväässä on juuri joillekin sellainen outo 'masentava' elementti, että odotukset yleisestä iloisuudesta tai piristymisestä  asettaa liiaksi paineita yksilön harteille. Valon lisääntymisen myötä pitäisi toimia energisesti, vaikka elimistö reagoisi ihan päinvastoin. Se saa joskus ihmiset toimimaan vastakkaisten reaktioiden mukaan, eli siis toisinaan pistämään mielen ns. 'masentumaan'.

Ihmiset ovat toki yksilöitä, joten energiatasotkin muuntuvat ihmisestä toiseen yksilöllisesti. Ne kuuluisat välittäjäaineetkin heittelevät välillä miten sattuu; eikä oireet  aina johdu edes vuodenajoista. Mielenheilahduksia tulee & menee, niiden kanssa tullaan enemmän tai vähemmän toimeen. Vuokset ja luoteet siis ilmaantuvat vuoroin vieraissa vuorovaikutuksineen päivineen. Joskus oireet ovat vakavia, useinmiten kuitenkin terveemmillä yksilöillä lieviä ja ohimeneviä.
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"
...toimittajan omakohtainen kokemus siitä, kuinka vaikeaa Suomessa on saada kuolla.


Omakohtainen kokemus kuolemastaan?      :shock:
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alcinoe

Lainaus käyttäjältä: "se"
Omakohtainen kokemus kuolemastaan?      :shock:
.
.

Minähän sanoin, että se on mielenkiintoinen juttu.  :D

THL tiedottaa

No, varmasti!

Luitko jotain juttua vai tapasitko ihan itse tuon kuolleen?
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Alcinoe

En tunnusta tavanneeni, en edes uneksineeni. Läpiä päähäni olen saattanut lasketella, mutta se on ihan tavallista.  8)


Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Alcinoe"En tunnusta tavanneeni, en edes uneksineeni. Läpiä päähäni olen saattanut lasketella, mutta se on ihan tavallista.  8)

Sovit hyvin tähän porukkaan   :geek:  :thumleft:

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: "Rape"aiäm bäk ögen.

Takas tullessa ajattelin ennalta ehkäistä itsemurhaa ja ostin kirjan ..

Opettele siis nauramaan ilman syytä menettämättä itsestäsi mitään.

Vuoden outo palasi taas.
Tuossa kin on ideaa, naurukursseja suomalaisille  :idea:  Jossain Japanissa ja siellä päin niitä jo on, olen nähnyt esiteltävän telkkarissa.

Outomaalaiset niitä  tuskin tarvitsee, terapoimme toinen toisiamme ja suomalaisetkin osaavat nauraa paremmin oikeissa kohdissa kuin monet muut tosikot. Saksalaisten huumoria en ole koskaan oppinut ymmärtämään.. jotenkin kuivakasta ja pointti aukeaa vain maanmiehille ja naisille.. kaikkein tylsintä ovat karnevaalipuheet :D.. vaikka itse Rheinin seudun karnevaali on maailmankuulu.
Poliittinen "kabaretti" http://de.wikipedia.org/wiki/Kabarett  voi olla ratkiriemukasta, mutta sekin genre on kuolemaisillaan. Ennenvanhaan sitää kuuli usein radiossa ja töllöttimessäkin välillä.. sen mestarit ovat joko kuolleet tai saanet alzheimerin  :shock:

Indigo

Kuuluin tuossa 90-luvun alussa yhteen ensimmäisistä uusosuuskunnista, eräs jäsenemme piti naurukurssejakin.  :)
(..mietin tässä, että ympäristö, jossa olen elänyt on tainnut aina olla jotenkin kummallista.. peräti outoakin nykyään huomaan)

Indigo

Alcinoe

Ja minä kävin kerran naurujoogassa - siinäpä olisi oiva tapa päättää työviikkoa, kun pääsisi päätteen ääreltä naurujoogailemaan ja irrottelemaan endorfiineja viikonloppua varten.

Olin kovin skeptinen sinne mennessäni, mutta aikana tekonaurettuani, nauroin itseni väsyksiin. Tästä on jo muutama vuosi, noinkohan naurujoogainnostus meni saman tien muodista ennen kuin ehti kunnolla edes maahamme rantautua.

(Kirjoitin ensin itkin pro nauroin, muorista pro muodista ja rentoutua pro rantautua. Täytyy tänään olla tooodella varovainen töissä sähköposteja naputellessa.)

THL tiedottaa

Yritätte tappaa nauruun??
Mitens laki sanoo, täyttääkö se murhan tunnusmerkit?

.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä