Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kesä ... puutarha, kasvimaakin

Aloittaja juuli, 25.05.13 - klo:00:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Avoin kysymys nimimerkeille "sniper" ja "sneep": Miksi ilkeilette kaikille muille kirjoittajille? Miksi? Ihmettelen, koska tunnutte aikuisilta kunnon miehiltä.

Pyydän vastausta. Minäkin mieluusti kirjoittelisin viesteihinne, mutta teette sen mahdottomaksi vittuilullanne.

Onko tähän jokin syy? Kertokaa. Minulla ei ole yhtikäs mitään teitä vastaan. Paitsi tämä ilkeily vähän tökkii - ymmärrättehän.

8)
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#471
Lainaus käyttäjältä: sneep - 31.07.13 - klo:19:28

Onko jollekin tuttu ? .

Matarakiitäjä. Yleensä niitä tapaa joukoittain sireeneissä alkukesästä. Toinen, mutta punertava, on horsmakiitäjä.




toukka

Alin kuva on tosi hyvä

Horsmakiitäjä



karpalo

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 31.07.13 - klo:19:45
Avoin kysymys nimimerkeille "sniper" ja "sneep": Miksi ilkeilette kaikille muille kirjoittajille? Miksi? Ihmettelen, koska tunnutte aikuisilta kunnon miehiltä.

Pyydän vastausta. Minäkin mieluusti kirjoittelisin viesteihinne, mutta teette sen mahdottomaksi vittuilullanne.

Onko tähän jokin syy? Kertokaa. Minulla ei ole yhtikäs mitään teitä vastaan. Paitsi tämä ilkeily vähän tökkii - ymmärrättehän.

8)

Oletko koskaan miettinyt, onko sinussa itsessäsi koskaan mitään vikaa, taikka syytä tuommoiseen, jos joidenkin mielestä sanotaan, että metsä vastaa, niinkuin sinne huudetaan. ?

Minullakaan ei ole yhtään mitään sinua vastaan, mutta miksi esiinnyt ylimielisenä kaikkia muita Foorumisteja kohtaan, jopa modetiimi on vähän väliä hampaissasi. Oletko rekisteröinyt tuota osuutta foorumikirjoittelussasi ?

Onko kaikki mitä teet ja kirjoitat aina Jumalaisen oikein ja ystävällistä sanailua ?

Kerro omat tavoitteesi ? Ovatko ne itseriitttoiset "Kaiken Älyn Jättiläisen" luominen Foorumimaailmaan?

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 31.07.13 - klo:20:03
Lainaus käyttäjältä: sneep - 31.07.13 - klo:19:28

Onko jollekin tuttu ? .

Matarakiitäjä.

Kiitos tiedosta, arvasinkin, että vastaus täältä löytyy nopeammin, kun jos olisin itse lähtenyt etsimään.

AveLazio

sneep, en totta vieköön kuvittele itseäni täällä ketään paremmaksi. Minusta olisi tosi mukava, että voisimme luopua vihaväleistämme. Pidän sinusta.

Mutta jos minulle vittuillaan, saatan vittuilla takaisin. Pahastikin.

Sovimmeko nyt siis liittosuhteen. Haluaisin kommentoida kauniita luontokuviasi.

Saat päättää.
At a narrow passage there's no brother, no friend


AveLazio

#475
Miksi minun pitäisi vihata sneepiä, hra Rape?

Ota itse vähän tomerampi ote elämääsi nyt, jooko. En minä sinuakaan vihaa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

.
Olen kasvattanut perhosten toukkia ja niistä on tarkoitus saada aikaan virhettömiä pehosia kokoelman.

Kotelot saavat kylmää syksyllä joulukuuhun asti ja sitten sisällä ne alkavat kuoritua noin kuukauden päästä.
Matarakiitjässä oli erikoista että osa koteloista pysyivät huoneen lämmössä koteloina seuraavaan kesään asti, eli siihen ajankohtaan jolloin ne yleesä lentelevät. Eli niillä on lämmöstä riippumaton biologinen kello.

karpalo

#478
 On niillä perhosilla vaihteleva elämä. Välillä ollaan rumia toukkia/matoja, sitten kauniita perhosia.



Pihallamme kuvaamassani soihtunauhuksessa tekevät hommia samaan aikaan ritariperhonen ja mehiläinen.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä