Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi naiset ovat niin ihania

Aloittaja AveLazio, 01.06.13 - klo:20:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 44 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo


Russian Woman, not so bad:



Kelpais Woarmaan sullekin, vai mitä (THL)

sniper

Liekö väkisinvaalee no ei väliä hyvä grogihylly silti.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Itse olen tumma, pitkä ja muutenkin edustava mies! Exäni, kolmen helvetin komean ja älykkään poikani äiti on vaalea pienikokoinen, hyväperseinen ja suht isotissinen pyydys!

Kelpais varmaan sullekin Toope?
Ainoo ongelma tietysti on, että lapsista tuli tummahiuksisia. Kaksosista toisella jopa tummat silmät! Paska juttu! Ei tullut kunnollista arjalaista jälkikasvua!
Vittu että vituttaa!!!!!!

Amanda



No johan.. lähden kipinkapin kritisoimaan Juulin runoa.. en minä tässä kyydissä mukana pysy!

Toope

#154
Lainaus käyttäjältä: Sepe - 13.06.14 - klo:11:56
Toope kiertää kehää. Kaunis nainen on kaunis koska on seksuaalisesti puoleensavetävä. Nainen on seksuaalisesti puoleensavetävä koska on kaunis.
Tuohan ei suinkaan ole kehäpäätelmä, pois se minusta.

Minusta nainen on miesten mielestä kaunis, koska hänen tulee sitä olla houkuttaakseen miehiä suvunjatkamiseen.

Miksi naiset kaunistautuvat? Toisaalta he luovat sitä kautta hierarkiaa toisten naisten kesken, mutta samalla luovat itselleen edullisia asemia miesmarkkinoilla.

Lainaus käyttäjältä: sniper - 13.06.14 - klo:12:29
Mutta naisen kauneus ei automaattisesti tee kenestäkään mitään sopivaa syntyvyys projektia!
Ehkä ei, mutta fyysinen kauneus toimii houkuttimena parisuhteeseen ja siten suvunjatkamiseen. Yksinkertaista biologiaa. Riikinkukkouros heiluttaa pyrstöään naaraille, mutta meillä naaras heilauttaa lanteitaan miehille. Mitä perimmäistä eroa tuossa on?

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 13.06.14 - klo:13:10
onkohan toope lisääntymisiässä vai mistä sille noita ajatuksia pulppuaa?
Toope on jo lisääntynyt. Olen vain tieteellisessä mielessä noista asioista kiinnostunut, sinäkin ehkä joskus...
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope


risto

.
tiedettä Outomaassa..ihan oikea paikka siihen hommaan.

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 13.06.14 - klo:12:53
Tämä brunette, ei ole Toopen makuun siitostarkoituksessa. Hän saa lähteä pois, menköön kotiinsa häpeemään !! Ja mahdollisimman pian.

Mistä näitä sikiää ? Eikö Toopen lanseeraama evoluution voittokulku olekkaan tehnyt kaikkeansa rumuuden voittamiseksi ?
Mistä nyt tuollainen vihareaktio? Eivätkö ihmiset yleensä tykkää miellyttävistä kasvoista ja vartaloista? Vai rumista?

En tuomitse ketään, mutta katselen toki mieluummin kauniita ihmisiä. Jos joku on eri mieltä tuosta, on tekopyhä.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

#157
Lainaus käyttäjältä: kromi - 13.06.14 - klo:17:43
Itse olen tumma, pitkä ja muutenkin edustava mies! Exäni, kolmen helvetin komean ja älykkään poikani äiti on vaalea pienikokoinen, hyväperseinen ja suht isotissinen pyydys!

Kelpais varmaan sullekin Toope?
Ainoo ongelma tietysti on, että lapsista tuli tummahiuksisia. Kaksosista toisella jopa tummat silmät! Paska juttu! Ei tullut kunnollista arjalaista jälkikasvua!
Vittu että vituttaa!!!!!!

Natsikorttikin tuli sieltä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Toope

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 13.06.14 - klo:13:23
Toopen Evoluutio haluaisi tehdä siitä Toopen maailman mukaisen sisäsiistin ja maireasti hymyilevän "Perhepotretin"l

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 13.06.14 - klo:13:40

toope ei ole tajunnut, että homotkin lisääntyvät siinä missä heterotkin.

toope ei ole vielä käsitellyt ikäneitoja eikä peräkammarin poikia, jotka eivät ymmärrä ollenkaan evoluution päälle.

Lupasin tuolle ylläpidolle aiemmin, etten viitsi näihin enää reagoida, ainakaan toistaiseksi. Joten olkoot. Olen jo sanonut biologisesta lisääntymisestä ja heteroseksuaalisuudesta sen, mitä minulla on sanottavaa. Ehkäpä se toistaiseksi riittää. Toivon vain muiden opiskelevan biologiaa.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 15.06.14 - klo:22:46
Lainaus käyttäjältä: sniper - 13.06.14 - klo:12:29
Mutta naisen kauneus ei automaattisesti tee kenestäkään mitään sopivaa syntyvyys projektia!
Ehkä ei, mutta fyysinen kauneus toimii houkuttimena parisuhteeseen ja siten suvunjatkamiseen. Yksinkertaista biologiaa. Riikinkukkouros heiluttaa pyrstöään naaraille, mutta meillä naaras heilauttaa lanteitaan miehille. Mitä perimmäistä eroa tuossa on? 

No jos et tuossa mitään eroa huomaa niin sit olis aika kysyä jelppiä joltakin suunnalta, en kerro miltä, mut, mut.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä