Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Totuus julki!

Aloittaja THL tiedottaa, 13.04.09 - klo:18:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 26 Vieraat katselee tätä aihetta.

Tiistai


Jatkuuko tuo jotenkin, ken totuutta pelkää, hän.. ?


Eikun, Eugen, minulla on hyvin .. intiimistä :D tietoa tuon sortin pojista, jotka muka yksin suunnittelivat ne iskut.  Oliko se 15 yhdeksästätoista oli saudeja.  Tiedän, olen tutkinut Nessunoa lainaten.... mistä muuten Rape tuon nikin otti, muistuttaa todellakin mussukkaa  :o 

Valtosa heistä on niin poispilattu ja vielä beduiinikulttuurissaan kiinni, että hädin tuskin saavat highschoolin kunnialla suoritettua. Tiedän, olen viettänyt siellä liiankin monta vuotta ja meidän pojat kävivät niiden kanssa koulua..

Liian iso juttu yksistään heidän tekemäkseen.. se oli ensi reaktioni.  Kuvittele 15 suomensomalin suunnittelevan clockwork hyökkäystä Pentagoniin ja valkoiseen taloon (viimeksi pudonnut kone aikoi sinne) .. liian röyhkeä hanke   ::)

AveLazio

Surullisen totta, mitä Tiistai edellä kirjoitti. En minäkään enää usko, että se oli puhdas terroristi-isku. Surullista, koska USA on kolmas kotimaani. :'( :'( Siinä Pentagonin räjähdyskohdassa ei edes ollut lentokoneen raatoa... Hmmm. ???
Pelkäänpä, että tässä oli samaa, mitä suurvallat ovat tehneet aina - ihmisiä riittää tapettavaksi "suuremman hyödyn" saavuttamiseksi.
Venäjällä tätä on paljon. Ent. KGB:n suorittamat kerrostaloräjäytykset ja teatterijoukkomurha, jotka pantiin tsetseenien syyksi ja saatiin syy hyökätä niiten kimppuun. Ja Mainilan laukaukset, joiden verukkeella ne hyökkäs Suomeen.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 05.06.09 - klo:22:46Ja Mainilan laukaukset, joiden verukkeella ne hyökkäs Suomeen.

Tähän sopii kuin nyrkki neekerin silmään :

http://www.outomedia.net/sounds/ural.mp3

Eihän tuo ihan noin mennyt, mutta onpahan laulu pala historiaa ... :)

rapevainaa

Vanha totuus antaa voimaa! -varsinkin vääryys!

Aakku

#194
Joo - vaikika perusluonteeltani ole pasifisti , niin paan provona vanha kunnon saksalainen laulun : ;)



http://www.outomedia.net/sounds/horstw.mp3


    Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
    SA marschiert mit ruhig, festem Schritt.
    Kam'raden, die Rotfront und Reaktion erschossen,
    marschier'n im Geist in unsern Reihen mit.

    Die Straße frei den braunen Bataillonen!
    Die Straße frei dem Sturmabteilungsmann!
    Es schau'n auf's Hakenkreuz voll Hoffnung schon Millionen
    Der Tag für Freiheit und für Brot bricht an.

    Zum letzten Mal wird zum Appell (Sturmalarm) geblasen!
    Zum Kampfe steh'n wir alle schon bereit!
    Bald (nun) flattern Hitlerfahnen über allen Straßen.
    Die Knechtschaft dauert nur noch (noch nur) kurze Zeit!


Tasapainoksi laitettakoon :

http://www.outomedia.net/sounds/slavianka.mp3




Ratteentieltä ...

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 05.06.09 - klo:22:32

Jatkuuko tuo jotenkin, ken totuutta pelkää, hän.. ?

Kyse on hienosta ideasta..... :-[


LainaaEikun, Eugen, minulla on hyvin .. intiimistä :D tietoa tuon sortin pojista, jotka muka yksin suunnittelivat ne iskut.  Oliko se 15 yhdeksästätoista oli saudeja.  Tiedän, olen tutkinut Nessunoa lainaten.... mistä muuten Rape tuon nikin otti, muistuttaa todellakin mussukkaa  :o 

Valtosa heistä on niin poispilattu ja vielä beduiinikulttuurissaan kiinni, että hädin tuskin saavat highschoolin kunnialla suoritettua. Tiedän, olen viettänyt siellä liiankin monta vuotta ja meidän pojat kävivät niiden kanssa koulua..

Liian iso juttu yksistään heidän tekemäkseen.. se oli ensi reaktioni.  Kuvittele 15 suomensomalin suunnittelevan clockwork hyökkäystä Pentagoniin ja valkoiseen taloon (viimeksi pudonnut kone aikoi sinne) .. liian röyhkeä hanke   ::)

Minulla olisi jäätävää matskua kyseisestä asiasta, mutta koska monet ajattelevat "mää oon jo nähny sen", niin olkoon  :)

Eugen

Ihmisillä on CIAsta, FBIstä ja muustakin viranomaistoiminnasta jenkeissä kuin muualla liian tehokas kuva kiitos elokuvateollisuuden. Todellisuudessa iso veli ei valvo niin reippaalla ja valppaalla katseella... Hyvä esimerkki tämä Air Francen lentokone... tiedetään milloin yhteyskatkesi ei tarvita Nuutista laskemaan millä kohtaa vektorilla Buenos Aires - Pariisi kone on, jos on lentänyt harhaan kurssilta voidaan laskea öbaut kaar,i jolla koneen hylyn pitäisi olla.... vaan eipä löydy. Jo on salaliittoteorioita siitä, että uhvot sen vei ja siirsi koko koneen säteellä emoalukseen....

"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 06.06.09 - klo:15:13
Ihmisillä on CIAsta, FBIstä ja muustakin viranomaistoiminnasta jenkeissä kuin muualla liian tehokas kuva kiitos elokuvateollisuuden. Todellisuudessa iso veli ei valvo niin reippaalla ja valppaalla katseella... Hyvä esimerkki tämä Air Francen lentokone... tiedetään milloin yhteyskatkesi ei tarvita Nuutista laskemaan millä kohtaa vektorilla Buenos Aires - Pariisi kone on, jos on lentänyt harhaan kurssilta voidaan laskea öbaut kaar,i jolla koneen hylyn pitäisi olla.... vaan eipä löydy. Jo on salaliittoteorioita siitä, että uhvot sen vei ja siirsi koko koneen säteellä emoalukseen....

Nyt jos koskjaan tarvittaisiin Nuutoisen näkemys - olen vakuutettu, että kone lensi liika likelle ufoa ja alienit ampuivat sen alas beettasäteillä !? Totuus on tarua ihmeellisempää.

Aakku

Otaksun, että tiede aikanaan antaa tähänkin lentokoneonnettuuteen vastausksen.

Nykyiset tukimusmenetelmät ja kritiikki ovat sellaisia, ettei jää jälkipuheita - asiaa valaistaksenu M.A.Nummisen tiedelaulu :


http://www.outomedia.net/sounds/tieteet.mp3

ja päälle kepeä huokaisu ;

http://www.outomedia.net/sounds/oh.wav

AveLazio

Aakku! Hienoja sotamusalinkkejä tuolla edellä! Täten sotaveteraani kunnioittaa. Legioonassa Saksan poijjaat usein lauloivat tota biisiä "Die Fahne hoch". Tuli nuoruus mieleen. Ja aika jolloin en ollut vielä haavoittunut vakavasti... :D

Air France: Nyt kai UFOt täytyy sulkee pois, ku sieltä alkaa löytyä ruumiita..
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä