Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ristiriitainen suhteellisuusteoria

Aloittaja JukriS, 29.07.09 - klo:13:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paha setä

En minä vaan tiedä kaikista hylkivistä voimista, jotenkin se vain tuntui niin turhalta kun käsiteltiin valonnopeutta jne.

Aakku saa olla viimeinen koulufysiikan puolustaja, jonka harteille voidaan kasata kaikki vanhan liiton ulkopuolinen teksti. Aakku on sentään seissyt eturintamassa ja koettanut painaa tätä jälkipuberteetti-ikäisten kalloihin. Jos joku opettaisi meidän lähikioskin juopottelevaa nuorta kansanosaa siihen ettei syljeksitä Pahan sedän kintuille, tai muuten tulee puskareissu sedän kanssa opettelemaan harmitonta elämäntapaa lähiöviidakossa.

Setä taitaa olla vanha fossiili. Vähänniinku Ave, mutta erilainen.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

JukriS

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 03.08.09 - klo:17:49
Lainaus käyttäjältä: Paha setä - 03.08.09 - klo:17:38Mikähän tämä hylkivä voima on? Sylkeekse minun lattialle? Mistä tämäkin on tähän keskusteluun keksitty?

Perusfysiikka tuntee niin hylkivän kuin vetävänkin voima --> mm. sähköinen ja magneettinen yksinkertaisimpina. Atomitasolla esintyy myös attraktio ja repulsio ... tätä on hiukka vaikeaa yhdistää valonnopeuteen, minusta.

Ei vetävää voimaa voi tuntea, koska vetävää voimaa ei ole olemassa. Ei voi kertoa miten vetävä voima välittyy, koska vetävää voimaa ei ole olemassa!

Työntävän voiman voi TUNTEA. Työntävän voiman voi havaita ja voi seurata miten työntävä voima välittyy.

Työntää vain pallon liikkeelle kohti toista palloa ja katsoo miten työntävä voima välittyy.

Työntävä voima perustuu siihen ettei koko ajan räjähtävä eli koko ajan laajeneva aine/energia mahdu olemaan saman kokoisella jo olemassa olevalla alueella tilassa joka ei laajene tai kaareudu!

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

JukriS

Vetääkö hevonen rattaita? Ei vedä! Hevonen työntää valjaita, joiden koko ajan laajenevat atomit ovat lukkiutuneet laajenemaan vieri vieressä. valjaiden laajenevat atomit tönivät toisiaan siihen suuntaan johon valjaiden laajenevia atomeja tönitään!

Ette kykene kertomaan yhtään ilmiötä jossa olisi kyseessä vetävä voima!

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 03.08.09 - klo:17:24


Missähän kohtaa väitän lähes valonnopeuden olevan nopeampaa etenemistä kuin valonnopeudella eteneminen?

.

Sä oot sitte hauska!

Et ymmärrä itse kirjoittamaasi tekstiä:

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.07.09 - klo:11:30
[/b]

Reilun tuhannen valovuoden päässä oleva kokeeseen osallistuja odottaa vajaat tuhat vuotta. kiihdyttää vauhtinsa lähes valon nopeuteen, jolloin hänen aikaansa kuluu vain yksi päivä liikkua tuhat valovuotta pitkä matka.




Tuossa, tuossa väität, että lähes valon nopeudella edetään nopeampaa kuin valon nopeudella.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Eksä pälli nyt tajuu, että valon nopeudella tuohon tuhannen valovuoden mittaiseen matkaan menee tuhat vuotta.

Kun mennään lähes valon nopeutta, tuohon samaan matkaan menee enemmän kuin tuhat vuotta.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 03.08.09 - klo:18:08
Ette kykene kertomaan yhtään ilmiötä jossa olisi kyseessä vetävä voima!

Mites olisi painovoima?
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-


JukriS

Lainaus käyttäjältä: se - 03.08.09 - klo:18:13
Lainaus käyttäjältä: JukriS - 03.08.09 - klo:17:24


Missähän kohtaa väitän lähes valonnopeuden olevan nopeampaa etenemistä kuin valonnopeudella eteneminen?

.

Sä oot sitte hauska!

Et ymmärrä itse kirjoittamaasi tekstiä:

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 31.07.09 - klo:11:30
[/b]

Reilun tuhannen valovuoden päässä oleva kokeeseen osallistuja odottaa vajaat tuhat vuotta. kiihdyttää vauhtinsa lähes valon nopeuteen, jolloin hänen aikaansa kuluu vain yksi päivä liikkua tuhat valovuotta pitkä matka.




Tuossa, tuossa väität, että lähes valon nopeudella edetään nopeampaa kuin valon nopeudella.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Eksä pälli nyt tajuu, että valon nopeudella tuohon tuhannen valovuoden mittaiseen matkaan menee tuhat vuotta.

Kun mennään lähes valon nopeutta, tuohon samaan matkaan menee enemmän kuin tuhat vuotta.





?


"Tuossa, tuossa väität, että lähes valon nopeudella edetään nopeampaa kuin valon nopeudella."

En väitä.

Missä kohtaa väitän, että lähes valon nopeudella edetään nopeampaa kuin valon nopeudella?

.
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

THL tiedottaa

.
Johan tuossa sinulle kerroin, että et ymmärrä itse kirjoittamaasi tekstiä.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

JukriS


"Eksä pälli nyt tajuu, että valon nopeudella tuohon tuhannen valovuoden mittaiseen matkaan menee tuhat vuotta.

Kun mennään lähes valon nopeutta, tuohon samaan matkaan menee enemmän kuin tuhat vuotta."

Suhteellisuusteorian mukaan voin liikkua tuhat valovuotta pitkän matkan niin etten vanhene kuin yhden päivän. Jos liikun lähes valonnopeutta, aikani hidastuu jne.

Kun liikun lähes valonnopeutta, valo liikkuu silti nopeammin kuin minä. Voin siis lähettää aluksesta valoa joka suuntaan ja valo loittonee minusta.

Jos lähetän valoa eteenpäin, valo on nopeammin perillä kuin minä.

Jos minua tarkkaillaan Maapallolta käsin, havaitsija voi havaita miten lasersäde loittonee aluksesta eteenpäin jne.

Maapallolla olevien mielestä liikun tuhat valovuotta pitkän matkan reilussa tuhannessa vuodessa ja silleen.

Missä kohtaa väitän niinkuin sinä yllä väitit?

;D
Mitään uutta ei synny ilman vuorovaikutusta, ei edes lapsia. ( / maailmankaikkeutta )

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: JukriS - 03.08.09 - klo:18:27

"Eksä pälli nyt tajuu, että valon nopeudella tuohon tuhannen valovuoden mittaiseen matkaan menee tuhat vuotta.

Kun mennään lähes valon nopeutta, tuohon samaan matkaan menee enemmän kuin tuhat vuotta."

Suhteellisuusteorian mukaan voin liikkua tuhat valovuotta pitkän matkan niin etten vanhene kuin yhden päivän. Jos liikun lähes valonnopeutta, aikani hidastuu jne.

Kun liikun lähes valonnopeutta, valo liikkuu silti nopeammin kuin minä. Voin siis lähettää aluksesta valoa joka suuntaan ja valo loittonee minusta.

Jos lähetän valoa eteenpäin, valo on nopeammin perillä kuin minä.

Jos minua tarkkaillaan Maapallolta käsin, havaitsija voi havaita miten lasersäde loittonee aluksesta eteenpäin jne.

Maapallolla olevien mielestä liikun tuhat valovuotta pitkän matkan reilussa tuhannessa vuodessa ja silleen.

Missä kohtaa väitän niinkuin sinä yllä väitit?

;D

Aiemmassa viestissä, jokunen sukupolvi taaksepäin.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

THL tiedottaa

.
JukriS!

Jospa pitäisit pienen breikin.

  ;D    ;D    ;D

Me kuule kuollaan nauruun tätä menoo!

  ;D    ;D     ;D




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä