Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 24 Vieraat katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 16.01.11 - klo:16:04

Keskimäärin on kutenkin kaikilla hyvä olla.. Vähän samaan tapaan, että ...

Tuon jälkeen alettiin esittelemään sukupuolielimiä, joten katkaisin.

Keskimäärin kaikilla hyvä olla?

Onko se jotain sellaista, et jos on liuta ihmisiä ja heistä osapuilleen puolet on täysin järjissään ja toiset vähän vähemmän, niin kaikilla on silloin keskimäärin hyvä olla?

Sallin itselleni epäilyn.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 16.01.11 - klo:18:40
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 16.01.11 - klo:16:04

Keskimäärin on kutenkin kaikilla hyvä olla.. Vähän samaan tapaan, että ...

Tuon jälkeen alettiin esittelemään sukupuolielimiä, joten katkaisin.

Keskimäärin kaikilla hyvä olla?

Onko se jotain sellaista, et jos on liuta ihmisiä ja heistä osapuilleen puolet on täysin järjissään ja toiset vähän vähemmän, niin kaikilla on silloin keskimäärin hyvä olla?

Sallin itselleni epäilyn.

Juuri noin se On.. Laskennallisesti... Keskimäärin...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Epäily pois THL, noin todistaa Suomen kielen taajuussanasto.
Uskoakseni.
Keskimäärin.

THL tiedottaa

Itsekin osallisena ja syypäänä taajuussanaston aineiston syntymisessä, olen kaiketi jäävikin, kaiken muun lisäksi, sanomaan mitään lopullista ja varmaa, etenkään tieteellistä sellaista, ja kuten tiedämme, tiede on alati kehittyvää eli jo senkin vuoksi on parempi olla sanomatta mitään lopullista tai varmaakaan, joten tämän kaiken vuodatuksen lopuksi on todettava, että edellä mainitsemaani jääviyteeni vedoten en esitä itse taajuussanastosta tai sen kelpoisuudesta kuin korkeintaan sen arvoisen mielipiteeni.

Koska minulla ei kuitenkaan ole mitään osaa eikä arpaa K.K.:n muotoilemiin mielikuviin, voin esittää niistä perustellut epäilyni.

Patu

THL tiedottaa, et siis usko että taajuussanasto todistaa epäilysi aiheettomiksi. Kyllä taajuussanasto todistaa senkin, ja kaiken muun jota en nyt muista. Todistus on varma ainakin jos on riittävän vilkas mielikuvitus.
Toden totta, sitähän sinulla ei ole. Mielikuvitusta.

Muisto Keijo Kullervo

Joku On sanonut:
"Niin helpoin tapa vähentää tuloeroja ja sitä kautta suhteellista köyhyyttä on keskiluokan tulotason alentaminen"

Helpoin tapa ei aina ole paras - kuten tiedätkin...

Yhteikunnan rikkaat ja erittäin rikkaat ovat nyky hallitukselta saaneet jos minkälaista tukea ja kaikki sillä varjolla, että työllistäisivät ja investoisivat enemmän...
Jos Paavo aikoinaan tekikin karkeita virheitä silloista talouspolitiikkaa suosiessaan, ei siihen tarvitse nykydemareiden enää sitoutua... Varallisuusveron poistoa nykydemari vierastaa, kuin myös joitain muitakin erittäin rikkaitten saamia verohelpotuksia. Paavon  arvostelijoille sanoisin, että niihin olosuhteisiin jossa silloin elettiin, oli tehtävä aika vaikea ja Paavo joutui kokoomúksen jyräämäksi ihan totaalisesti... Taisi kompensaationa Paavo ja sen ajan demarikumppanit saada 'jotain' vastikkeeksikin.. Minä en muista ihan tarkkaan, mutta ne on syöy ja juotu moneen kertaan demareitten pöydissä eikä ole muuta jäänyt kuin p***** jäljelle joka kyllä sopii pellolle lisäravinteeksi.

Toisaalta - mitä demari p******* tekee kun ei ole peltoakaan - useimilla? Eikös ne ole sen kuuluisan keskustan tarvehierargiassa enemmän?

Olen yhä sitä mieltä, että Suomen yhteiskuntarakenne on hyvä - jota 1976 perusta osoittanee, mutta joitain viilauksia tulojen tasaisemaksi jakaantumiseksi yhteiskunnallisesti todella tarvitaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Patu

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 17.01.11 - klo:10:33

Olen yhä sitä mieltä, että Suomen yhteiskuntarakenne on hyvä - jota 1976 perusta osoittanee, mutta joitain viilauksia tulojen tasaisemaksi jakaantumiseksi yhteiskunnallisesti todella tarvitaan...

Nyt vähän putosin kelkasta.
Jeesusko se toisella tulemisellaan laittaa tulonjaon kuntoon vai löytyykö ratkaisu Taajuussanastosta?

THL tiedottaa

Jeesus tulee ja laittaa kaikki asiat kuntoon.
Tätäkö me täällä odotamme kädet ristissä?
Ei se mitään, onhan meillä sylissämme tämä kaiken ratkaiseva Taajuussanasto.
Mitä ne kosmologit oikein puuhaa sen Kaiken Teoriansa kimpussa? Hölmöt.

Etkö todellakaan, K.K., ole ilmoittanut tieteenharjoittamisestasi Suomen Akatemialle mitään?
Uskomatonta!

Lainaus käyttäjältä: Patu - 17.01.11 - klo:10:04
THL tiedottaa, et siis usko että taajuussanasto todistaa epäilysi aiheettomiksi. Kyllä taajuussanasto todistaa senkin, ja kaiken muun jota en nyt muista. Todistus on varma ainakin jos on riittävän vilkas mielikuvitus.
Toden totta, sitähän sinulla ei ole. Mielikuvitusta.

Hyvä on, hyvä on, uskon kyllä!

Sinä et muista, minulla ei ole mielikuvitusta.

M.O.T.

Paha setä

Asiat on hyvin kun täälläkin puhutaan Jeesuksesta ja sen toisesta tulemisesta sivutolkulla. Hyvin te ketjua hoidatte joten en tule sotkemaan sanomisillani. 
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Muisto Keijo Kullervo

Vaikka minä 'keksinkin' Taajuussanastossa olevan yleisinhimillisen uskonnollisen viestin, se ei tarkoita sitä, että minä olisin jollakin tavoin 'erikoinen tapaus'.

Minusta riittää, että jokainen tekee, puhuu ja kirjoittaa sydämen tunteensa mukaan...

Maailma On sillä tavalla luotu, että kaikki tekeminen ja puhuminen ja kirjoittaminen siunautuu yhteiseksi hyväksi...

Jopa täysin vastakkaiset mielipiteetkin seuloutuvat oikeisiin mittasuhteisiin kiertäessään ihmisten keskellä.

Kaikkea hyvää - lukijani...

K.K.

"Tie, Totuus ja Elämä?"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä