Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Juulin Ikioma

Aloittaja juuli, 13.08.12 - klo:17:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: juuli - 01.04.13 - klo:07:23
Lainaus käyttäjältä: Outomaa - 01.04.13 - klo:00:00

Sorry, otan takaisin tuon sanan.

Kirjoitin sen tuohtuneena, kun Sinä valitit monta kertaa jonkun kuvasi lainaamista, jonka olet ise nettiin laittanut. Ja että se olisi lainvastaista.

Ja kuin jo kirjoitin voisit hellittää vähän.. pipoa tai hatun nauhoja.



Huomenna aprillipäivä  ;D

EN valittanut montaa kertaa. Miksi sinä tämänkin asian vääristät. Niinkuin lakijutunkin. Mitähän mahtaa olla piilossa  vielä. Sinulle tekee hellitys oikein hyvää. Vähän joka suhteessa. Ennen sanottiin jottei tule kalua suorasta puusta.
.
.

Haukotus... huomenta!

Onko 3 kertaa monta kertaa? Siitä voisi aloittaa uuden riidanpoikasen.

(Kaksi kertaa ilmoitus ylläpidolle ja kun se ei ollut foorumilla niin vielä kerran sähköpostilla. Eikä kovin ystävällisin sanoin..)


Aprillia, aprillia,
syö silliä,
juo kuravettä päälle!

"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Juuli Hukkaskukka


Haukotushaukotus ;D
reino & aino hukkanen

Posiella

#392
On tämäkin pääsiäistunnelmaa. Mitä ihanin ilma ulkona ja täällä oikea trullitappelu käynnissä. Otapa, Juuli, ja lähde ulos aurinkoon sieltä kärventymästä, niin jospa mielialasi hieman parantuisi. Sillä välin toivotan mitä ihanempia pääsiäisen hiihtelykelejä ja mieltä virkistävää auringonpaistetta kaikille oudoille!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka

#393
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 01.04.13 - klo:10:13
On tämäkin pääsiäistunnelmaa. Mitä ihanin ilma ulkona ja täällä oikea trullitappelu käynnissä. Otapa, Juuli, ja lähde ulos aurinkoon sieltä kärventymästä, niin jospa mielialasi hieman parantuisi. Sillä välin toivotan mitä ihanempia pääsiäisen hiihtelykelejä ja mieltä virkistävää auringonpaistetta kaikille oudoille!

Johan minä sanoin että mielialani on mitä auvosin. Sitäpaitsi minä en pääse yksin ulos. Joten jospa ei viitsittäisi siitä aiheesta sen enempää.
.
reino & aino hukkanen

Juuli Hukkaskukka

#394
.
   
.


Kirjani Julkistamistilaisuus tänään 1.4.13

Ravintola MUSTAKATTI, Ryyppi- sviitti klo 18.00 .

Sviitin ovessa kirjan kansikuva.

Omistuskirjoitukset sadalle ensimmäisellle.

Juuli

TERVETULOA.
.
.
reino & aino hukkanen


Posiella

Missä tämä ravintola Mustakatti sijaitsee? Ainut senniminen, mikä löytyy, on lopettanut toimintansa.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Posiella

Jospa tuo tilaisuus on meidän huumorintajuisen Juulimme aprillipila? Ja sä menit halpaan, Tupla! ;D
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: juuli - 01.04.13 - klo:14:34
.
   
.


Kirjani Julkistamistilaisuus tänään 1.4.13

Ravintola MUSTAKATTI, Ryyppi- sviitti klo 18.00 .

Sviitin ovessa kirjan kansikuva.

Omistuskirjoitukset sadalle ensimmäisellle.

Juuli

TERVETULOA.
.
.

Minulla oli onnea!

Olin 99:s ja sain kuin sainkin omistuskirjoituksen Juulin uunituoreeseen kirjaan.

Muutama asia herätti huomioni tuossa tilaisuudessa.

Ensiksikin ne sudet. Piti olla vain yksi, Isopahasusi. Oli oikein lauma. Sudet raatelivat osallistujia niin, että vain muutama selvisi julkkareista hengissä ulos. Yritin selvittää sairaaloista, että montako kuoli vielä leikkauspöydälle, mutta eivät kuulemma kerro, ellei ole sukua.

Kirjaa olen nyt lukenut puolitoista sivua. Toinen mokoma on vielä jäljellä. Pitäisikö kirjan loppuosa säästää seuraavaan vuoteen?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Juuli Hukkaskukka

.
Kiitos kun kävitte.
.
reino & aino hukkanen

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)