Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Jeesuksen 2. tulemisen haasteellisuus

Aloittaja Eugen, 02.06.10 - klo:11:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 84 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 04.06.10 - klo:08:54

Liikennesäännötkin on vain niitä varten, jotka eivät näitä sääntöjä luovasti osaa ohittaa.
Voi ajaa vastaantulevien kaistalla, kyllä ne muut sitten ymmärtää väistellä.

Luovimmat yksilöt kehittelevät ihan omat säännöt. Tosin eivät aina niitäkään orjallisesti noudata.

Luovuus luovuus luovuus...

Mun isää taas harmitti se että olen vastarannankiiski joka paikassa. Jos hukkuisin uisin takuulla vastavirtaan.

Ostin vanhempana kirjan "Positivisia ajatuksia". Sieläpä oli heti mulle sopiva sanalasku: "Vastavirtaan ui lohien suku".
Tohon siskoni tokaisi, no ei sekään aina ui. Välillä pitää levätä.

S

Päätin vielä ilmestyä hyvin nukutun yön jälkeen kommentoimaan autuaan tietoisena näitä luovia tulemisia & menemisiä. Todellakin, sääntöjen/normien orjallinen noudattaminen on enimmäkseen lahjattomia varten. Onneksi sitä osaa itse luovia lahjakkaasti liikenteessäkin - koska jo vaistoni sanoo, miten siellä pitää luonnostaan toimia.

Mutta en kyllä suosittele tätä noudattamaani metodia tavallisille kaduntallaajille, sillä muuten voi tulla pahaa jälkeä. Muiden kannattaa tiukasti pitäytyä niissä yhteisesti sovituissa säännöissään, sekä laadituissa lakipykälissään; koska vain itse monitaitoisena olentona kykenen poikkeuksellisesti uhmaamaan jopa luonnonlakeja - eli toimimaan vaistomaisesti niin, ettei se vaaranna ympäristöä, tai kenenkään henkeä.

Tosiaankin, olen saanut syntymälahjana erilaisia erityiskykyjä & ominaisuuksia, jotka sitten omaksuin jo varsin varhain, jopa tavallista nopeammassa tahdissa. Mutta turha niitä taitojaan on tässä ehdoin tahdoin tuoda esille; koska en kuitenkaan ole millään muotoa mikään ns. 'varajeesus', niinkuin eräät hurahtaneet itseään tapaavat suuruudenhulluina kutsua.

- Mutta jeesustelut sikseen - Jokin outo serverivirhe esti aiemmin tämän viestin lähettämisen. Eli koko saitti katosi joksikin aikaa mystisesti bittiavaruuden pimentoon. Onneksi tuli sitten myöhemmin takaisin...?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 04.06.10 - klo:13:03
Päätin vielä ilmestyä hyvin nukutun yön jälkeen kommentoimaan autuaan tietoisena näitä luovia tulemisia & menemisiä.

Et ajettele ollenklana ihmisiä joita kusetat jutuillasi

LainaaTodellakin, sääntöjen/normien orjallinen noudattaminen on enimmäkseen lahjattomia varten. Onneksi sitä osaa itse luovia lahjakkaasti liikenteessäkin - koska jo vaistoni sanoo, miten siellä pitää luonnostaan toimia.

E kuitenkaan kannattas mainosta tuota eristyisominaisuutta ettei ymmärrä neuvojen ja sääntöjen päälle mitään

LainaaMutta en kyllä suosittele tätä noudattamaani metodia
just just. Vaatii erityislahjoja se sääntöjen noudattamattomuus[/quote]

LainaaTosiaankin, olen saanut syntymälahjana erilaisia erityiskykyjä & ominaisuuksia, jotka sitten omaksuin jo varsin varhain, jopa tavallista nopeammassa tahdissa.

jep

LainaaMutta turha niitä taitojaan on tässä ehdoin tahdoin tuoda esille; koska en kuitenkaan ole millään muotoa mikään ns. 'varajeesus', niinkuin eräät hurahtaneet itseään tapaavat suuruudenhulluina kutsua.

Kyllä sinussa on ainesta varajeesukseksi, mutta tuo vaatteesi väri vaan ei sovi pilven reunalle.

Lainaa- Jokin outo serverivirhe esti aiemmin tämän viestin lähettämisen. Eli koko saitti katosi joksikin aikaa mystisesti bittiavaruuden pimentoon. Onneksi tuli sitten myöhemmin takaisin...?!
Kaikki mitä ei tedä, on mystiikkaa

.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rape - 04.06.10 - klo:05:47
.
Tuollainen monitaitomies kuin Ässä on, tunnetaan Suomen kulttuuripiireissä Elmo-nimellä.

Ässää voisi luulla Jeesukseksi, mutta kun ottaa huomioon vaatetuksen tasaisen noen värin, kaveri on pikemminkin elänyt jossain paikassa
jossa palaa ikuinen tuli.

Nii., paljon hianompaa Rapellakkii., ko saa ryppee Krypsipellos., millo vaa sit niinku miel tekkööp. Itekki oon Krypsipellos peuhtaroinu.,
Nii sit kaik vaivat unhottuup. Ollaan kaikki omillaan ja tykätää räkii pitki ja poiki !

On ne krypsipellot semmottii., ne kasvattaa näihi Nettihommiiki, josas uskot, vai eks ?

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: postman - 04.06.10 - klo:20:17

Nii., paljon hianompaa Rapellakkii., ko saa ryppee Krypsipellos.,

Honk!
Lainaamillo vaa sit niinku miel tekkööp. Itekki oon Krypsipellos peuhtaroinu.,

Honk honk!

Lainaa
Nii sit kaik vaivat unhottuup. Ollaan kaikki omillaan ja tykätää räkii pitki ja poiki !

Yääk

Lainaa
On ne krypsipellot semmottii., ne kasvattaa näihi Nettihommiiki, josas uskot, vai eks ?

Röyh, maiskis maiskis

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: S - 04.06.10 - klo:13:03
Päätin ... ilmestyä !!

Mutta en kyllä suosittele tätä noudattamaani metodia ....

Tosiaankin, olen saanut syntymälahjana erilaisia erityiskykyjä & ominaisuuksia,
...

Eihän sua tietenkään koske mitkään liikennesäännöt. Sähän nouset vaan siivilles lentoon.
Erityislahjojas kannattaa toki käyttää.

Oliko muutoin kovinkin haasteellista ilmestyä?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Omista svääreistä tänne taas rajan takaa ilman haasteita ilmestyttiin. Tuohon hieman edellä olevaan väitteeseen kusetuksesta vastaan että; onko se jotain kusetusta, jos kertoo rehellisesti osaavansa jotain, mitä muut eivät hallitse. Pikemminkin se osoittaa vain arvostelijoilta kademielistä suhtautumista, jota ei onneksi kannata ottaa kovinkaan vakavasti. Ei tässä kuitenkaan olla itsekään millään tosikkomaisella asenteella liikkeellä. Eivätkä nämä juttuni sitä paitsi mitään vedätystäkään ole - kunhan pidän vaan välillä hauskaa itseni, sekä muiden kustannuksella.

Mitä sitten tulee väitteisiin siitä, etten ymmärrä sääntöjen tai neuvojen päälle mitään, ei pidä sekään alkuunkaan paikkansa. Ymmärrän täysin sääntöjen olemassaolon, niiden tarpeellisuuden - mutta myös sääntöjen puutteellisuudet & vajavaisuudet. Siksi en niitä sellaisenaan yleensä noudatakaan, vaan sovellan taitavasti harkiten omia metodejani - aina tarkoituksenmukaisesti olosuhteiden mukaan, kulloistakin tilannetta silmällä pitäen.

Tämä jos mikä on omaperäistä erityisosaamiseen perustuvaa tilannetajua - uskallusta & rohkeutta, johon eivät monetkaan pysty siitä syystä, ettei heillä ole juurikaan luovaa ongelmanratkaisukykyä, tai omaperäistä improvisointitaitoa - taikka sitten he eivät yksinkertaisesti uskalla poiketa säännöistä, vaan tottelevat tiukasti määräyksiä, koska pelkäävät muuten mokaavansa. Jokainen kuitenkin toimii tässäkin mielessä oman moraalinsa, motiiviensa, sosiaalisten paineiden, sekä omatuntonsa mukaan.

- Ei muuten vieläkään onnistunut ensimmäisellä kerralla tämän viestin lähettäminen, koska serveri pimeni päivällä uudemman kerran moneksi tunniksi. Jotain outoa tuntuu nyt olevan tekeillä. Jotkut herkkäuskoisemmat voivat jo uskotella itselleen, että taivaaseen astunut profeetallinen messias on viimeistään nyt palannut kummittelemaan pilven reunalta tänne maanpinnalle. Tai sitten joku beettasoihtupaholainen ydinklingoni-armeijoineen on hyökännyt täsmäiskuna foorumin palvelimelle.

- Toivon mukaan kukaan ei kuitenkaan epäile allekirjoittanutta näistä katkoksista, koska tummanpuhuvassa ilmiasussani muistutan erehdyttävästi jonkinlaista antikristusta, enkä niinkään mitään laupiasta maailman pelastajaa...?!

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: S - 04.06.10 - klo:22:00

Tämä jos mikä on omaperäistä erityisosaamiseen perustuvaa tilannetajua - uskallusta & rohkeutta, johon eivät monetkaan pysty siitä syystä, ettei heillä ole juurikaan luovaa ongelmanratkaisukykyä, tai omaperäistä improvisointitaitoa -

- Ei muuten vieläkään onnistunut ensimmäisellä kerralla tämän viestin lähettäminen, koska ....

onko tässä tarinassa joku sisäinen ristiriita...

Just niiku mun vaimo. Osaa ennustaa muttei saa lotosta mitään.

Ässän erityistilanneluovuustaidot karahtavat serveriin. Ei hyvä!

S

Ei onneksi tilannetaju missään vaiheessa serverin kaatumisenkaan jälkeen pettänyt, eikä muutenkaan iskenyt epätoivo. Koska tiesin, sekä osasin tykönäni ennustaa missä mennään - tai mikä on homman nimi.

- Mielestäni tarinassani ei ole mitään ristiriitaa. Jokainen voi niin halutessaan täyttää mielessään ne aukot jotka tuntee vajaaksi, tai muuten lisäselvitysten arvoisiksi.

- Selvennän myöskin mielelläni niitä epäselviä kohtia, jotka menevät joiltakin yli ymmärryksen - eli yritän parhaani mukaan olla ymmärtäväinen sekä kärsivällinen, jos jotain juttuani ei jostain syystä tajuta...?!   

Canardian

Hyvä opettaja osaa selittää vaikeimmatkin jutut niin yksinkertaisesti että jokainen ne ymmärtää - huono opettaja luovuttaa jos joku ei ymmärrä mitä hän sanoo.
I am Metatron, bringer of the good news!
www.toiveet.fi   www.wishforum.com

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä